Gå til innhold

Lungebetennenlse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hostet en måneds tid nå. Ikke vond hoste, men tetner fort til i halsen. I går fikk jeg feber og skikkelig vondt i ryggen. Kjennes ut som om noen har slått meg med en planke under skulderbladene. Feberen er nesten borte nå, men jeg er slapp og ryggen verker. Hva er dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lungebetennelsen svir og stikker som nåler i ryggen. ville ha sjekket jeg nå som du har hostet så lenge. men det i ryggen kan være at du har hostet så mye at musklene har blitt stive og ømme. bedre å få noe hostedempende så lungene får tilbake litt energi

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...