futte (tm) Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Har hostet en måneds tid nå. Ikke vond hoste, men tetner fort til i halsen. I går fikk jeg feber og skikkelig vondt i ryggen. Kjennes ut som om noen har slått meg med en planke under skulderbladene. Feberen er nesten borte nå, men jeg er slapp og ryggen verker. Hva er dette?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 lungebetennelsen svir og stikker som nåler i ryggen. ville ha sjekket jeg nå som du har hostet så lenge. men det i ryggen kan være at du har hostet så mye at musklene har blitt stive og ømme. bedre å få noe hostedempende så lungene får tilbake litt energi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå