Gå til innhold

Opplevde noe ekkelt i natt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sovna på høyreside i natt, og det tror jeg er det værste jeg har vært med på.(er i uke 25)

Våknet av at det stakk noe innmari i magen, og klarte ikke snu meg.

Lå i senga å grein, og sambo måtte hjelpe med å snu meg.

Var akkurat som om noen prøvde å barbere vekk all huden på magen, samtidig med at noen anre stakk i meg med noe røglødende.

Så fra nå av har sambo fått beskjed om å snu meg i søvne om jeg ikke ligger på venstre side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burde jeg være bekymra?

Skrevet

Uff da! Det hørtes ikke godt ut.

Gikk det fort over da, når han fikk snudd deg?

Skrevet

Uff, av en eller annen merkelig grunn skal vi ligge på venstre siden.

 

Nåe er terminen din ? Jeg og er i uke 25. Jeg har 20. mars.

Skrevet

var meg det skjedde med.

Hjalp etter ca fem min etter han fikk snudd meg.

Siden det gav seg tenkte ikke jeg noe mer på det, burde jeg det?

Skrevet

termin 13 mars (trodde jeg var i 25uke)

Skrevet

Da er du 26 uker i morgen... heldidgrisen. Skal vi bytte ?

Så slipper jeg å føde i påsken ?

Skrevet

kan ikke bare du føde begge da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...