Gå til innhold

Har bare noen ting å si til den spydige anonyme som er her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Stikk fingeren i jorda å kjenn hvor du kommer fra!!!!Tror nemmelig det er ganske hvarm der du kommer fra!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dah,varmt skrives ikke med H!!

Skrevet

Når du skriver innlegg til anonym og signerer med anonym,hvordan kan vi da vite at det ikke er deg som er den spydige??

Skrevet

Anonym er en person som liker å diskutere med seg selv. Da får h*n alle de svarene h*n vil ha :)

Skrevet

daaaaaaaaah men helvete gjør det.........

Skrevet

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu en skrive feil og alle må hakke på det!Skal jeg kommentere alle skrivefeilene som er inne på disse sidene...ja da hadde jeg blit sitten her i all evighet!

Nei jeg er ikke den anonyme...er ikke så j..... dum at jeg skriver innlegg til meg selv.

Skrevet

Flust av skrivefeil i det innlegget også. Du er ikke den anonyme? Ser da vitterlig slik ut, anonym ;)

Skrevet

Hmmm da skriver anonym mange innlegg som han/hun svarer på selv her inne..

Skrevet

Jepp, er jo umulig å skille Anonym fra Anonym egentlig.

Skrevet

ja fortsett å tro det du:-)

Ha en fin dag du:-D

Skrevet

Fortsett å tro hva? At du er Anonym? Du signerer jo med Anonym, litt vanskelig å tro noe annet da.

Skrevet

Fortsett å to at jeg er den spydige anonyme..

Skrevet

Det er jo umulig å vite, i og med at man ikke kan skille Anonym fra Anonym. Derfor enklere å gå ut ifra at Anonym er en person, ikke fler.

Skrevet

Du er jo anonym, og spydig prøver du også å være. Den ubestridelige konklusjonen må derfor bli at du er den spydige anonyme.

Skrevet

haha, hva i all verden er dette a? så latterlig..

Skrevet

skal alle dere bli mødre???

jøss for ei framtid kidn får..........

signerer med anonym jeg også:)

Skrevet

Satt og leste denne tråden og tenkte med meg selv at det eneste som manglet fra anonym var et innlegg med klassikeren "Dere skal bli mødre, stakkars barn."

Tusen takk, anonym. Man kan alltid stole på at du leverer varene.

Skrevet

..trur den anonyme er sommerfugl jeg..temmelig mye likt ihvertfall...hu lurer ingen...

Skrevet

Det skulle ikke ha forundret meg.

Spydig Anonym.

Skrevet

Hvorfor tror du Anonym er Sommerfugl? Du er jo Anonym!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...