Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 testet pos. idag, så lurer på når jeg skal kontakte lege for å bestille time, samt jordmor osv. takk for hjelp
Truseprinsesse Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Bare å ringe og bestille time med en gang det!
Babyønske �� Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer med positiv test :-) Det er vel bare å ringe, så forteller du at du nettopp har funnet ut at du er gravid, og så setter de sikkert opp time til når du er ca 10 uker på vei. Er vel rundt da det er vanlig med første konroll, om alt er som det skal være.
petronella_78_med spire =) Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Er man ikke på sjekk hos lege når man har funnet ut av man er gravid, første gang før i uke 10?...
våken_om_natta Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Jeg var hos legen da jeg var 8-9 uker på vei. Det syntes han var litt tidlig. Så neste gang venter jeg til rundt uke 11-12 om alt er normalt!
tigergutt<3 Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 hvis dere ikke har eller har hatt noen problemer med svangerskap tidligere så er det ikke vanlig å gå så tidlig. Husk dere er som oftes 4 uker på vei allerede når dere finner ut at dere er gravide. For de som har hatt SA eller andre problemer så blir man gjerne fulgt opp i uke 6-8 og videre derfra. Legen kan jo ikke hverken se eller høre noe før ca uke 12. Skal noe sjekkes før det så må dere til innvendig UL. Så bare slapp av bestill time, men husk å si at det er en førstegangskontroll i forbindelse med graviditet. Det setter gjerne av litt ekstra tid da.
lana<3 Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Man kan se noe mye tidligere enn uke 12 tideli bom....jeg har vært inne på ul i uke 8 og i uke 11 tidligere....i uke 11 sprellet babyen min med de fine små beina og armene sine...i uke 8 derimot....det var noen kornete greier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå