Gå til innhold

litt intimt spm angående ronking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at den man er sammen med ronker?Har en samboer som gjør det innimellom, har tatt han på fersken flere ganger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg tro er aldeles vanlig!

Skrevet

ja seff, er ikke noe galt med det? synes det er sexy å jeg da *rødme* at han kan gjøre det foran meg, men om han går i dusjen eller noe sånnt å gjør det så har det ingenting å si :)

Skrevet

vanlig. masturberer ikke du? det vil jeg tro er mindre vanlig.

Skrevet

yepp. dessverre gjør mannen min det og. ekkelt synes jeg det er - hvis han feks går og legger seg tidlig en kveld, så vet jeg at han ligger der og ronker likssom.. hvorfor ikke pule meg heller tenker jeg da.. har ett par dildoer jeg og, men tilfredstiller ikke meg selv på en måte som går ut over vårt felles sexliv

Skrevet

Mannen min runker han og, men bare hvis vi ikke kan ha sex av en eller annen grunn:-) Tror jeg onanerer mer jeg enn det han gjør!

Skrevet

Har tatt han på fersken i dusjen en gang - da bare lo jeg litt og hjalp til - men tror han ble litt flau og nå hender det han låser døra når han er på badet... Haha, som om det er noe. Jeg gjør det sjelden selv når han er hjemme, men om han er borte på jobb lenge, eller noe så må man jo ta saken i egne hender... Tror ikke han gjør det så ofte egentlig, men hvem vet, han har aldri noen problemer når vi er sammen i alle fall, så da bryr jeg meg ikke heller!

Skrevet

Ja det er da helt vanlig. Jeg synes det er pirrende at han gjør det, og jeg oppmuntrer han til å gjøre det, både med og uten meg til stede.

Skrevet

selvfølgelig er det vanlig? kjæresten min får ronke så mye han vil, og det gjør han også! -jeg onaner selv også.. det er ikke alltid vi får tid til å være sammen på den måten, og når man da har behov og anledning til å fikse saken selv, så hvorfor ikke? tror nok det er helt normalt å kose med seg selv, uansett om man har partner eller ikke.

Skrevet

Det er helt vanlig, normalt og naturlig for begge parter å onanere!

Og det er pirrende for den andre parten å se på - bare prøv:)

Det er godt å være så trygg på partneren sin at man kan blottstille seg på den måten, og kanskje oppdager man nye måter å tilfredsstille hverandre?

I perioder der man ikke har like stor sexlyst er det en fordel om man kan være åpne om dette. Den som har størst sexlyst trenger ikke skjule dette, og den som ikke har så mye lyst trenger ikke ha dårlig samvittighet over å ikke strekke til - begge parter tjener på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...