Kystrøya Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Er 27 uker på vei nå, og synes den lille er svært rolig, i forhold til hva jeg husker førstemann var. H*n sparker og beveger seg endel, men det er ikke i nærheten av så mye aktivitet som det var under første svangerskap.
Meg og gutten min Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 husk at man skal ikke sammenligne svangerskapene man har hatt med tidligere svangerskap. husk alle babyer er ulike. men jeg vet hvor ubehagelig det er når de er roligere. jeg hadde ei uke nå mellom uke 24 og 25 som var sinnsykt rolig. tror det var verdens verste uke. heldigvis er det full fest der inne nå jeg er 26 uker
2hærligegutter Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg og har hatt to hvidt forskjellige svangerskap, førstemann var kjempe rolig, måtte drikke kaffe cola, dytte til magen for å få litt reaksjon. Mens denne gangen er gutten kjempe aktiv, selv når jeg står på jobben driver han å sparker. Og for å si det tror ikke det var noen som fikk kjenne sparkene på førstemann heller, samboeren et par ganger kanskje. Han har ikke kjent no enda nå heller, men det er ikke fordi han ikke sparker men fordi han blir helt dønn rolig når han skal kjenne, skikkelig frustrerende.Men nå er jeg ikke mer enn 23+4 heller så det skjer nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå