frøydis m/ 4 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 I natt sov lillegutt maks en og en halv time mellom hver mating. Jeg har skifta to bæsjebleier på natta og gubben tok den tredje i sjutida i dag morges. I dag kjenner jeg at tålmodigheten er tynnslitt. Fjortisen vår vil kjøres på håndballkamp og far sjøl har visst ikke sovet mer enn meg... Og 10-åringen kjeder seg.... Ute regner det og jeg har pyntet litt til advent, men skulle så gjerne gjort dette til en koselig søndag for hele familien og så sitter jeg her og har mest lyst til å grine.... Er det noen av dere som husker når tid man kan begynne å vente seg litt mer soving om nettene når man har fått baby. Lillegutt er 13 dager i dag. Han sover så godt på dagtid, men roer seg ikke helt nattestid. Nå bare gleder jeg meg til i morgen når alle er på skolen og jeg kan legge meg på formiddagen. Å huff for en klagesang dette blei, måtte bare få det ut.
phantomet Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg husker godt hvordan det var! Det blir heldigvis bedre etterhvert. Bare vent, lillegutt finner snart sin rytme, og forhåpentligvis blir det soving om natten ut av det... Skjønner godt at dere er slitne. Dere får hvile dere etter tur, og imorgen er du heldig for da får du sove... Sender deg en trøsteklem. Det er lov å være sliten når man ikke får nok søvn.
Maud Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg kan klage litt sammen med deg jeg. Minstesnupp er 10 dager og mine netter er akkurat som dine. Vet at det retter seg etter hvert, men det er litt slitsomt mens det står på. Det er godt de er så utrolig søte, da holder vi det ut på et vis ;-)
Natteravnen* Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Det går seg nok snart til, eller du kjem i et `vakum` som varer nokre mnd så er du blomstrande og våken igjen! Minste her er 15 mnd og eg er ikkje sikker på kva tid eg sov heile natta, men det var desverre mykje av og på ei god stund..... Slapp av det du kan når dei er på skule, sånne dagar som idag blir det nok fleire av med det klarer du fint, -og ja, det er lov å klage her inne! alle har vi våre opp- og nedturar! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå