-prøverpånytt- Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg mista nå i uke 21 og prøver å lese meg til litt mer kunnskap,men alle disse forkortelsene gjør det litt vanskelig.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg tror: pp = prøveperiode MA = missed abortion (abort der kroppen ikke støter ut fosteret og fortsetter å tro at den er gravid, kan gå ukesvis før en finner ut av det. Den kjipeste form for abort) SA = spontan abort (den "vanlige" med blødninger)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Inne på BliGravid forumet pleier det å ligge et innlegg på første eller andre siden som beskriver alle forkortelsene. Ta en titt og se om de er der enda ) pp - prøveperiode (antall sykluser man har forsøkt å bli gravid) sa - spontan abort ma - missed abortion (fosteret dør i mors liv uten at mor selv merker det) Så forferdelig leit at du har mistet i uke 21. Håper du sakte men sikkert kommer til hektene igjen. )
-prøverpånytt- Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 Tusen takk for svar og oppklaring!Var på rutine ul nå på man og da lå den lille skatten min død i magen..Fødselen ble satt i gang samme dag og noen timer senere var han født.Er så ufattelig trist og lei meg.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Du mista i uke 21, fy så trist! Var det noe spesielt som skjedde, eller "bare" mista du?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Vi posta visst innleggene nesten samtidig. Håper det går bra med dere oppi alt dette her.
-prøverpånytt- Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har hatt to kraftige blødninger,men etter grundige ul sa de at alt var ok og jeg kunne dra hjem.jeg var på ul nå om mandagen fordi jeg har svangerskaps diabetes og har gått til ul annenhver mandag.jeg gråt som et lite barn da legen beklaget over at hjerte hadde stoppet.
mamiladi Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Uff... jeg kondolerer masse! Føler med deg! Jeg ble skikkelig lei meg når jeg leste dette. jeg er i uke 22 nå og hadde blitt helt knust hvis noe sånt hadde skjedd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå