Gå til innhold

Mysteriet med honninglukten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag da jeg stod opp var phantom-mannen helt vill og sur. Ungene fikk kjeft fordi de lot døren til badet i førsteetasjen stå åpen...noe jeg synes var merkelig.

Phantom-mannen kunne fortelle at bikkja hadde vært der inne, og etterpå hadde det luktet helt forferdelig. Han trodde ikke hun hadde tisset der inne, men vondt var det...

Så gikk jeg inn på badet for å sjekke.

Badet fungerer både som bad med badekar, toalett, vaskerom og lager for vaskemidler og sentralstøvsugerslangen...det luktet ikke urin der inne. Phantom-mannen skrubbet hele badet igår, fordi den sensitive nesen til et gravid phantom, ikke kunne gå inn i rommet i det hele tatt...Mistenker at en liten gutt har bomme på doen...

Og da kjente jeg lukten. Det lukter veldig sterkt av honning!!! Men hvor i all verden kommer den ifra?

Det forklarer irritasjonen og surheten til phantom-mannen ihvertfall, for han blir fysisk dårlig av lukten av honning. Så slikt finner man ikke her i phantomhulen. Men han skjønte ikke at den lukten er nettopp det... *ler*

Nå har jeg satt på noen maskiner med tøy, og sett om jeg kan finne kilden til honning-lukten...men helt uten hell....

Døren til badet må holdes igjen inntil videre, for hele huset blir luktende honning, og da blir ikke mannen å være i hus med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, om jeg forstår deg rett så har du gjemt litt honning et eller annet sted eller???

Isåfall, hvor da? Siden han ikke finner den i sin desperasjon på jakten på honninglukten?

Kanskje forkledd som honninglys?

Skrevet

Jeg aner ikke hvor den honningen har gjemt seg. Kan ikke huske å ha kjøpt inn honning på evigheter, men tanken har slått meg at det er Junior som har tatt med biter av honninglysene de lager i barnehagen med hjem i klærne. Dressen hans lå nemlig på varmekablene på gulvet for å tørke...og honninglys smelter jo i varmen de som stearin...

Jeg skal sjekke dressen nå, og kjøre den i vaskemaskinen.

Skrevet

Hahahaha, der har du nok forklaringen:-)

Og jeg er jo enig med phantom-mannen om at det ikke lukter så godt. Men jeg synes det smaker godt med honning da:-) Men disse lysene som ungene lager i barnehagen blir litt mye lukt for meg altså.............de er fine å gi bort til besteforeldre i julegave de;-))

Lykke til videre med jakten på honninglukten:-)

Skrevet

h-he, mange mysterier med deg i førjulstida, ja. Satsa på at lukta stammer frå barnehagelys!

-og gratulerer so mykje med spire!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...