Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Bare lurte på om noen som har vært i Åssiden kirke, og hvet om den er noe fin ??
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Er ikke derfra, men har vært i Åssiden kirke, riktignok lenge siden - spennende kirkebygg, syntes jeg.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 ja, men var den fin inni ?? har ikke vært der enda ...
smakk Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Nå er det noen år siden jeg var inne der, men vil vel ikke karakterisere den som spesielt fin.Var vel for det meste oransje mursteinsvegger inne, slik det er utenpå. Synes de fleste nyere kirker er litt ukoselige jeg da.. Hvordan det forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå