LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Er det èn ting jeg missliker med å være huseier med gigantisk stue er alle vinduene. Er jo en formue å investere i gardiner jo! Og et dagsarbeid å skifte... men lurte: har dere mange sett gardiner til stua, og hvor ofte skifter dere? Har akkurat investert i sett 3 og 4 ( kom over noe på tilbud, så kom på 1000 pr sett).
petite fleur Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Har foreløpig bare 1 sett, men vi har nettopp flytta inn da. Brukte jo en formue på gardinstenger, så flere gardiner får vente!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 er dere sånne som har gardiner på begge sider av vinduene selvom det er to vinduer eller flere inntil hverandre da eller? jeg har riktignok bare en liten leilighet men har stort stuevindu og dør ved siden av og det kunne ikke falle meg inn å ha gardin melllom terrassesdøra og den andre siden av vinduet. haddet jeg hatt to svære eller flere små ved siden av hverandre hadde jeg alikevel bare hatt et fag gardiner. har samme opplegg på kjøkkenet. to svære vinduer og kun et fag gardiner. synes ikke det er pent når man har gadin i midten også. urk.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Samme som S)TinkerBelle <3,har 3 vinduer ved siden av hverandre både i stua og kjøkkenet,og so store skyvedører i spisestua men bare gardiner på hver side og ikke mellom.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 Må faktisk ha et fag for hvert vindu her. Har fire store vinduer (tilsammen 7 meter med vindu) og der må jeg ha for hvert vindu, både fordi det hadde sett ekstremt stussli ut med bare en i hvert hjørne, men også fordi listene ikke er spesiellt pene mellom( ca 15 cm mellom hvert vindu). Og på den andre veggen har jeg to frittstående vinduer med èn meters mellomrom, så der sier det seg også selv. Så blir 6 fag bare i stua, og alle 220. Skulle gjerne hatt færre vinduer eller kunnet brukt færre gardiner.
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Her har jeg nettopp kjøpt julegardiner og kastet de nye vi kjøpet i juni. Her er det ett stort vindu med to smale på siden og ett vanlig firkantet ett og verandadøren. Har en lengde på hver side over de smale vinduene, lange og korte til det lille vinduet og så en lengde ved døren. Gardinene går litt sammen oppe og er festet med bånd i siden.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Ja,da er det ikke rart det blir en liten formue å kjøpe nye;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå