mai mammaen til to Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 jeg var på UL på fredag og fikk en dato som var maks hvor lenge jeg skulle gå over tiden.. fikk termin 3 mai og denne datoen var 15 mai.. det er jo bare 12 dager det.. har hørt at mange går 15-16 dager over.. kan det stemme eller?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Nei, det er nok datoen du regnes som på overtid. Det er ikke noen automatikk i at det er datoen du blir satt i gang, men det er først da du er på overtid og igangsetting skal VURDERES, men det er jo heldigvis stor sjans for at du ikke trenger igangsetting:)
mai mammaen til to Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 men jordmoren sa at jeg skulle være på kontroll på sykehuset før den tid. og at jeg ikke skulle gå lenger enn det... hmm... jaja..er no lenge til uansett...hehe sist gikk eg 5 dager over og det startet jo sellv..så håper på det denne gangen og
2 gutter og 1 jente Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 12 over termin er den dagen som regnes som overtid. hadde akkurat det samme selv, og jeg foedte 16 dager over termin (igangsatt den 14, saa tok 3 dager). Og ja, jeg kan bekrefte at det er kjipt aa gaa over og ja man blir veeeeldig fokusert paa disse datoene, men jeg skal IKKE gjoere det ved neste graviditet. Jeg vil sansynligvis gaa over neste gang ogsaa, og jeg er forberedt paa det og mentalt innstilt. maa bare bli gravid foerst. Naar babyen er ute spiller de dagene paa overtid ingen rolle lengre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå