Gå til innhold

Høy eller lav mage..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det si noe om kjønn?

Har hørt at lav mage er jente..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått veldig lav mage, og jeg venter gutt. Har hørt at man med jenter ofte har høy mage og med gutter lav mage:)

Skrevet

Lav mage sist og lav mage nå. Har gutt fra før og venter gutt.

 

Men søstera mi fikk gutt med høy mage

Skrevet

Lav mage, venter jente. En venninne av meg hadde veldig høy mage og fikk gutt.

Skrevet

vet ikke helt jeg hvordan min er, kanskje litt langt ned? ul om 8 dager

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Pang-mage (høy), venter i følge ul en gutt. Alle "kloke koner" sier at jeg har typisk guttemage=) Men vet ikke hvor mye jeg tror på dette, leste en rapport for ikke så lenge siden som avlivet denne myten ganske så bestemt.

Skrevet

Hadde høy mage sist, da fikk jeg gutt, denne gangen har jeg og høy mage, og venter jente...

Skrevet

Er med andre ord ingen hold i noen sånne myter og kjerringråd og så videre..Ingen har jo lik kroppsform eller utvikler seg likt når de vokser.

 

Ah, er bare så nysgjerrig på kjønn og de kunne ikke se det på UL... :)

Skrevet

Jeg har lav mage, og venter mest sannsynlig jente.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...