snene Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Kan det si noe om kjønn? Har hørt at lav mage er jente..
mammasilla Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har fått veldig lav mage, og jeg venter gutt. Har hørt at man med jenter ofte har høy mage og med gutter lav mage:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Lav mage sist og lav mage nå. Har gutt fra før og venter gutt. Men søstera mi fikk gutt med høy mage
mathildes mamma Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Lav mage, venter jente. En venninne av meg hadde veldig høy mage og fikk gutt.
OhMyGod!!! Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 vet ikke helt jeg hvordan min er, kanskje litt langt ned? ul om 8 dager
EtMirakel Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Jeg venter gutt og har veldig lav mage:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Pang-mage (høy), venter i følge ul en gutt. Alle "kloke koner" sier at jeg har typisk guttemage=) Men vet ikke hvor mye jeg tror på dette, leste en rapport for ikke så lenge siden som avlivet denne myten ganske så bestemt.
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Hadde høy mage sist, da fikk jeg gutt, denne gangen har jeg og høy mage, og venter jente...
snene Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2007 Er med andre ord ingen hold i noen sånne myter og kjerringråd og så videre..Ingen har jo lik kroppsform eller utvikler seg likt når de vokser. Ah, er bare så nysgjerrig på kjønn og de kunne ikke se det på UL...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har lav mage, og venter mest sannsynlig jente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå