Gå til innhold

Tar dere solarium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, sitter her likblek.

Har tatt litt solarium tidligere i svangerskapet. Men nå er jeg så hvit at jeg må nok ta noen timer for å få farge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet ikke, en venninde av meg fikk mørke pigmentflekker i ansiktet. Meeen, jeg tok sol forrige uke, tror jeg tar det en sjelden gang innimellom hvis jeg skal noe spes som julebord og andre festligheter.

Skrevet

Tar litt sol nå om dagen. Spurte legen min å han sa at det hvar helt greit .Føler seg litt bedre etter på. Slipper å være helt kefir blå, som noen på jobben sa til meg en gang

Skrevet

Jeg vurderer også å ta litt sol :-D føler meg som en blek fiskebolle for tiden.... Men jeg skal bruke litt høy faktor i ansiktet, eller dekke til mens jeg soler meg. Pluss at jeg soler meg kort tid, i begynnelsen av graviditeten tok jeg sol i 12 min! og ble skikkelig solbrent.... Vanligvis tåler jeg mye sol. Ble litt skremt etter dette..

Skrevet

Jeg har også tatt sol noen ganger, men synes det er så kjedelig!! I går var det julebord, og da var jeg på fredag og tok spray tan.

Det var skikkleig bra! Ble så positivt overrasket, for det ser helt naturlig ut. Fargen er helt jevn, og det gik jo så fort;)

Det burde dere prøve!

Skrevet

Man får lett pigmentflekker i huden som ikke forsvinner når man tar sol og er gravid.

Man trenger ikke få det, men har man fått er det litt vanskelig å gjøre noe med det.

Jeg tar ikke solarium uansett, dt er så utrolig innmari mer skadelig for huden enn man faktisk tenker over.

Etter at jeg gikk på hudpleie og lærte om skadevirkninger på huden av spesielt solarium, så har jeg ikke våget meg inn i et.

Om jeg er likbleik så får det bare være!

Skrevet

Ja, jeg tar solarium med jevne mellomrom!:) Ikkeno problem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...