Gå til innhold

igår hadde vi sex... hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

og etter på hadde jeg så sterke kynnere at jeg hadde kjempe mensen smerter.. er dette normalt å ha etter sex? Kan ikke huske det var sånn i begynnelsen? Jeg hadde så vondt at jeg måtte gjøre pusteøvelser og legge meg i alle slags stillinger for å få det bedre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Murringer kan være et tegn på at livmorhalsen blir påvirket (modnes), men det behøver ikke å være det. Jeg ville forhørt meg på neste kontroll, det kommer an på hvor langt du har kommet.

Hos oss er det nada sex pga dette. Vi tar rett og slett ikke sjangsen siden jeg har vært sykemeldt siden uke 17 pga. vonde kynnere og foreløpig bare er 30 + 2. Har derimot planer om å starte oppigjen når det er 5 -6 uker igjen til termin for å få litt "fortgang" i sakene...

Skrevet

jeg er i uke 34...

kan altså dette være en start på fødsel?

nå har di jo forsvunnet da, men om jeg har sex hver dag...?

Skrevet

ville kankje vært litt forsiktig jeg da. ikke kult å føde for tidlig heller. uke 34 er litt vel tidlig. ikke morro for hverken deg eller barnet å ligge på sykehuset lenge fordi barnet ble født 6uker for tidlig.

greit jeg er lei, men jeg håper virkelig at jeg ikke føder før uke 38

Skrevet

hadde ikke gidde å gambla med det i uke 34 for å si det sånn... de trenger noen uker til innafor :-)

Skrevet

Hei HI! =)

Dette er noe jeg har opplevd maaange ganger. Ikke så mye under graviditet, men etter at jeg fikk ungen..

Det er rett å slett livmorhalsen som verker (det hjelper litt hvis du kniper).

Jeg ringte suss-telefonen her en dag, der sa dem at vi måtte prøve andre stillinger, så at penis ikke kommer så langt inn i kjeden.. Og presser mot livmorhalsen..

Jeg hadde det SÅ vondt her en dag, at jeg trodde jeg skulle dø.. Fant ikke nokka som hjalp.. Gikk i dusjen, og kjente etter.. Fant en klump inne i kjeden, på str med en drue. Da jeg kom borti den,,, ååå det gjorde vondt.. :(

Forklarte det til suss-legen.. Han sa at det var livmorhalsen.. Ja, jeg kunne kjenne åpningen også.. =) Litt ekkelt, men lærerikt. ;)

Lykke til! =)

Skrevet

Det er ikke unormalt kan jeg si.. Har også hatt det slik..=( ekkelt.

Skrevet

Hei

Vi har valgt å drøye med sex frem til jeg er uke 36, er nå i 34 og pga tidligere blødninger ved sex og masser av kynnere har det vært heller laber seng aktivitet. Jeg ser frem til å kunne ha et aktivt sexliv om to uker, ,men er ikke helt sikker på mannen min ....etter så lang tid og sååååååååå mange ekstra kilo forstår jeg at tanken ikke helt gjensidig. Hos oss blir det sex flere ganger i uken ( og jo det for å modnes, dette vet han fra tidligere erfaring og fordi det faktisk hjelper )

Skrevet

Ikke stress - det hadde jeg også - gjerne i 2-3 timer etterpå, men så lenge det går over er det ingen stor fare. Hadde smerter akkurat som mensen, og det "strålte" smerter nedover lårene osv. Men det gav seg alltid. Jeg hadde aldri blødninger, så dersom du får store blødninger (ikke bittelitt), så må du nok kutte ut sexen gjerne.

Så blir det gjerne også et dilemma om du vil en halvtimes (? eller mer om du er heldig?) nytelse mot at du får noen timer med smerter etterpå? Det har gjort at her i gården er det bare kappiser nå om dagen, både fordi det er tungt og jeg ikke orker å ha vondt etterpå, men heller nyter den lille stunden det blir uten å tenke på min egen orgasme osv...

Lykke til med det som funker for deg/dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...