Gå til innhold

hva ønsker dere dere til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ønsker dere dere til dere selv til jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt ønske er en fredfull og god jul for meg og min familie, masse samvær med resten av familien.

Det er mitt ønske, alt av praktiske ting har jeg det jeg trenger :o) Gleeer meg til deilig mat (skal ha pinnekjøtt i dag også ;o) ) ...

Skrevet

vaffeljern med regulering av varmen med termostat- er mitt ønske for iår. håper jeg får det- siden det er mitt eneste ønske :)

 

ellers har vi fått 6000,- til vogn til lillemann som kommer i februar og seng med alt utstyr av svigers. så mulig det kommer mer penger derfra og.

Skrevet

Må si meg enig med deg ja .nn.

Har alt jeg trenger, selv om jeg sikkert kunne hatt lyst på et elr annet nytt. Kommer ikke på noe... Ønsker meg klokke av samboern da. Ellers håper jeg bare hele familien holder seg friske i jula og at vi får masse tid til å kose oss sammen og spise god mat!

Skrevet

Symaskin og den siste Harry Potterboka på norsk.

Skrevet

Menu lighthouse fakklene, stumtjener fra marnburg, Georg Jensen lysestake, leirgryte og en stor og god gryte.

Skrevet

Ønsker at RENTA på huslånet skal gå NED =( fy så dyrt det er...

Skrevet

Allværsbukse så jeg kan gå tur med vogna selv om det er regn/snø :)

Skrevet

Massasje og aromaterapi

Middag

Billetter til musikal, show eller lignende

Mammaklær

Skrevet

Ønsker barn i magen... har IKM i romjula...

 

Ellers ønsker jeg meg smykker, klær, penger, og reisegavekort....

Skrevet

Gavekort på en barneforretning.

Ny bilstol til lillegutt.

 

 

Ønsker meg masse, men kommer ikke på alt i farta.

 

 

NYTT BAD!!!!!

Skrevet

mp3 spiller, dobbelt vaffeljern og brødbakemaskin...

Skrevet

en spire i magen!!!!!

en ring fra samboeren og eller samler vi på ett servise, så vi ønsker oss deler til det... :)

Skrevet

Ønsker meg en trivelig jul med snø ute :)

Samvær med familie og mye god mat...

Ellers da så hadde det ikke skadet med litt penger...hehe!

Som støtte slik at vi 2 kan bli 3...hehe..

(holder på med prøverør)

Skrevet

ønsker meg veeeeeeeeldig en baby i magen:)

ellers ønsker eg meg kyllinger,griser,myggnett o.s.v på kirkensnødhjelp.no blir så glad når eg tenker på at de fattige barna får hjelp;)

ønsker meg også deler til middagservise eg samler på...(det er kjempefint)

og en knall rosa gooooo mårenkåpe:)

ellers så syntes eg det er veldig gøy med alle presangene min datter får:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...