Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 hva ønsker dere dere til dere selv til jul?
.nn. Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Mitt ønske er en fredfull og god jul for meg og min familie, masse samvær med resten av familien. Det er mitt ønske, alt av praktiske ting har jeg det jeg trenger ) Gleeer meg til deilig mat (skal ha pinnekjøtt i dag også ;o) ) ...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 vaffeljern med regulering av varmen med termostat- er mitt ønske for iår. håper jeg får det- siden det er mitt eneste ønske ellers har vi fått 6000,- til vogn til lillemann som kommer i februar og seng med alt utstyr av svigers. så mulig det kommer mer penger derfra og.
Tredjemann på vei :D Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Må si meg enig med deg ja .nn. Har alt jeg trenger, selv om jeg sikkert kunne hatt lyst på et elr annet nytt. Kommer ikke på noe... Ønsker meg klokke av samboern da. Ellers håper jeg bare hele familien holder seg friske i jula og at vi får masse tid til å kose oss sammen og spise god mat!
Truseprinsesse Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Symaskin og den siste Harry Potterboka på norsk.
Piken på landet Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Menu lighthouse fakklene, stumtjener fra marnburg, Georg Jensen lysestake, leirgryte og en stor og god gryte.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Ønsker at RENTA på huslånet skal gå NED =( fy så dyrt det er...
Niem og Patrick Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Allværsbukse så jeg kan gå tur med vogna selv om det er regn/snø
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Massasje og aromaterapi Middag Billetter til musikal, show eller lignende Mammaklær
Nullenusken Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Ønsker barn i magen... har IKM i romjula... Ellers ønsker jeg meg smykker, klær, penger, og reisegavekort....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Gavekort på en barneforretning. Ny bilstol til lillegutt. Ønsker meg masse, men kommer ikke på alt i farta. NYTT BAD!!!!!
Brummeline3barnsmor Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 mp3 spiller, dobbelt vaffeljern og brødbakemaskin...
rampejenta - ny spire Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 en spire i magen!!!!! en ring fra samboeren og eller samler vi på ett servise, så vi ønsker oss deler til det...
*Mysillen* Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Ønsker meg en trivelig jul med snø ute Samvær med familie og mye god mat... Ellers da så hadde det ikke skadet med litt penger...hehe! Som støtte slik at vi 2 kan bli 3...hehe.. (holder på med prøverør)
maria isabell Skrevet 2. desember 2007 #16 Skrevet 2. desember 2007 ønsker meg veeeeeeeeldig en baby i magen:) ellers ønsker eg meg kyllinger,griser,myggnett o.s.v på kirkensnødhjelp.no blir så glad når eg tenker på at de fattige barna får hjelp;) ønsker meg også deler til middagservise eg samler på...(det er kjempefint) og en knall rosa gooooo mårenkåpe:) ellers så syntes eg det er veldig gøy med alle presangene min datter får:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå