Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 i det hele tatt! Frister ikke å finne frem verken gardiner,lys og ikke har jeg handlet no' særlig med julegaver heller. Kunne avlyst jula i år for min del,men det er jo moro for barna da;-) Noen forslag til hvordan komme i julestemning? Mottas med takk;-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 hehe, nysnø funker, men kanskje litt vakskelig å bestille slik.. Men de tingene som får meg til å kjenne på julestemninga er julemusikk, lukten av pepperkaker, sigar og gran. Kjøp skomakergata på dvd (barnas juleshow gir iallfall ikke meg den store stemninga), og kos deg med gløgg en kveld. Eller gi katta, vask og pynt og lat som. :-) For jeg tror nemlig julestemninga for de fleste blir mindre og mindre des eldre man blir.
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Bake julekaker. Faktisk ta frem julepynten og pynte likevel. Julemusikk Askepott
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hm,ja kanskje jeg skal sette på litt julemusikk og finne frem julestjerna... Og kanskje ta en tur på plantasjen og kjøpe sånne til å ha i vinduskarmen,de så jo litt fine ut... Får man pepperkakedeig der også tro?
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 hm, er det ikke litt tidlig å begynne å stresse for at man ikke har julestemning? Jeg får aldri julestemning før jeg pynter treet lille juleaften jeg. Og forventer heller ikke at den skal komme før heller! Men så er jo jeg en sånn en som synes at det skulle vært forbudt å pynte butikkene, selge julemarsipan, -brus osv fr 1. desember. Synes at det holder med julestemning i ett par ukers tid jeg. Er veldig glad i jula, men synes at det tar litt av....
mai mammaen til to Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 vi har hatt bake helg her.. hatt samboeren min sine søstre på overnatting.. og i går bakte vi kakemenn og pepperkaker og pepperkake hus..kjempe kjekt.. har pyntet i vinduet på kjøkkenet osv.. blir så kjekt da altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå