Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Bare ligger å brunter til langt utpå dagen mens andre er oppe klokka 5. Hva med å vise litt sympati og stå opp i normal tid?? Føler jeg for å krangle?? JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Rart han ligger lenge da? siden han skal stå opp til et mehe som deg.....Idiot.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa blaaaaaaaaaaaaaaaaaaa blaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Turid Laila Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Er klokka 5 i helgen normal tid? Er jo digg å sove da.
en på vei *utklekket:)* Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 "Ler" Jeg er blitt meehee.. Jeg er til og med blitt idiot... Flott at nn over her har så mye flotte ord og komme med,det gjør dagen litt bedre!!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Kl 5 er ikke normal tid,men han ligger jo å snorker så fælt så det er klin umulig å sove. Men normalt er før kl passerer 12 da..
Turid Laila Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Får legge deg på sofaen da Var selv oppe første gangen kvart over fire i natt, men fikk legge meg etterpå, også skulle mannen opp tidlig i dag, så da fikk jeg snorke i fred i senga, mens han tok mini.
en på vei *utklekket:)* Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Samboern er søt han ass... ...bare han ikke snorker... Gjeeesssssp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå