EtMirakel Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Da var jeg endelig her! hurra tiden går så fort:D
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Velkommen hit!! =) Hvordan er det med deg da? Klar for siste innspurt? Dette er jo det tyngste trimesteret, men for meg er det likevel det beste - for nå får jeg snart treffe babyen!!
EtMirakel Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Her går det så flott atte:) er så klar som jeg kan bli for siste innspurt nå ja..som u sier det tyngste men det beste:) vente tiden blir mindre og mindre nå..u er i siste ukene u nå da eller?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Har i følge termin fotsatt 5-6 uker igjen, men ligger an til å føde før tida. Har plagdes med sterke og hyppige kynnere, ble sendt til føden forrige helg, og da jordmor sjekket meg var jeg moden. Men hadde heldigvis ikke begynt å åpne meg enda, så jeg satser på å holde ut litt til!=) Men babyen kommer når den kommer; jeg gleder meg uansett hvordan, hvor og når det skjer! Vet du hva du venter, da - gutt eller jente??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå