mammaen til Lukasgolle Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 ...nå husker jeg virkelig hvor vondt det var å føde!!!! Har hatt regelmessige, vonde kynnere fra kl 05.30 i dag,og det er grusomt!!! Å verre skal det bli...aiaiaiaii...=(
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Men tenk på hva som venter når smertene er ferdige;-) Masse kos med lite nyfødt nurk...åh,da er de så skjønne;-)
mammaen til Lukasgolle Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 den 15.12.... så tviler på at noe seriøst skal skje på en stund.. Men har jo et lite håp om det og da
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Hold oss oppdatert da... dette er jo alltid like spennende.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 hehe, lykke til da, når den tid kommer! :-)
Skravlemamman Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Hoi, lykke til.....noen timer i helvete..., men resten av livet med glede:-)
mammaen til Lukasgolle Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2007 Noen som vet hvor tett riene skal komme før en kontakter jordmor? tar ca 1 time å komme meg til s.huset... Nå har jeg hatt av å på rier i heile dag, tror det er bare masrier,men er ikke sikker...
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Ta tiden på riene dine du - og ring fødeavdelingen for en prat. Og så tror jeg jeg vil anbefale en annen innstilling til å møte smertene med. Nå virker det som om du blir dratt med hælene mot malstrømmen - sterkt uvillig, om jeg leser deg rett. Mange måter å tenke på: Her er noen alternativer: Ferdig med en - en mindre. Kom i gjen for faen, jeg skal faen meg ta takle hva det skal være. Puuuuuuuusssst! JEG VIL HA EPIDURAAAAL! Lykke til!
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 5 min melllom bør man komme seg inn....)))
lenej :o) Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 du, det stemmer ikke med at 5 min mellom, så må man dra. har selv 5 timer til s.huset, å når mini kom, så hadde jeg 8min mellom åpningsriene, og mellom 8 og 6 min mellom pressriene. var aldri under 6minutt mellom dem. hadde jeg skulle gått å vente til 5 minutt mellom, hadde jeg født hjemme... nei, ring til føden du... bare for å slå av en pratda. informer dem, så de er klar over situasjonen.
trollet¤ Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 et godt råd er å hold dg i bevegelse. hjelper på og imot riene. jeg sto op hoppa rundt når jg hadde 7 min mellom de, og var ute og gikk tur på 4 km md 1 til 1 & et halvt min mellom riene.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. desember 2007 riene varer ca 20 sek nå,men de kommer uregelmessig..noen er veldig vonde andre er bare litt vonde.. Hadde vert godt å fått sett hvem som skjuler seg inni magen her nå ja... å epiduralen skal bli sååå god =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå