Gå til innhold

Kryss fingrene for meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta en sånn velkjent test etterpå! Har ingen tro på spire denne gangen heller, men er lov å håpe! Håper noen av dere vil krysse fingrene sammen med meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg masse ,masse lykke til håper den sitter . Sender deg en stor klem

Skrevet

Tusen tusen takk! Setter utrolig stor pris på det.

Skrevet

Masse lykke til! jeg krysser fingre for deg:) håper vi får høre hvordan det går!

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg ja.

 

Masse masse lykke til.

Når tar du testen?

 

Fortell hvordan det går da;-)

Skrevet

Tusen takk! Kommer nok med oppdatering ja! Men innerst inne så tror jeg ikke at det er noe spire der. Men man kan jo aldri være sikker... Så lenge mensen uteblir er det jo alltid en mulighet:)

Skrevet

Tusen takk! Tar testen så fort jeg får den:) sambo er på apoteket nå.. (er søndagsåpent apotek i Tr.heim)

Skrevet

Så spennende

Skrevet

Ja det er spennende:) Men tør ikke håpe for mye, er redd jeg bare blir skuffet...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Skjønner at du er redd for å bli skuffet, men krysser fingrene for deg og hååååååper at du får to streker!! =)

Gjest janbaby
Skrevet

Koss d går? Krysse fingran for dæ:)

 

Læng t han kjæm tebake eller?

Skrevet

Han er her vel om 5-10 minutter! Tar testen med en gang han har kommet hjem!

Oppdaterer så fort jeg vet noe!

Hadde vært så gøy å kunne blitt en av dere med baby i magen! :)

Skrevet

Da var testen tatt.... Negativ...helt blendahvit:( Men men...får bare prøve igjen! Skal ta blodprøver denne mnd, andre eller tredje syklusdag, og så skal jeg til utredning på St.olavs i begynnelsen på januar!

(Det stemmer ikke at jeg bare er i 4. pp, har prøvd å forandre nicket, men funker tydeligvis ikke)

 

Tusen tusen takk for at dere alle krysset fingrene for meg! Betyr utrolig mye.... men må nok bare smøre meg med litt mer tålmodighet!

 

Klem fra meg! :)

Skrevet

Uff da. Slikt er alltid kjedelig . Bedre lykke neste gang da.

Gjest janbaby
Skrevet

Åh, d va synd.. Bedre lykke neste gang ja :)

 

D bli en gang ska du sjå :)

 

-Liten trøste klæm- :)

Skrevet

Ja, får håpe det blår våres tur snart:) Men er enda ung, og har forsåvidt god tid synes jeg!

Men vil jo gjerne at det skal feste seg en liten spire:)

Skrevet

DEt var synd, bedre lykke neste gang;-)

Skrevet

uff så dumt da!!!!

 

ble irritert på testen din nå jeg :)

Skrevet

Jeg krysser fingrene for neste gang :-) xxxxx Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...