Duo-yoghurt Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Skal ta en sånn velkjent test etterpå! Har ingen tro på spire denne gangen heller, men er lov å håpe! Håper noen av dere vil krysse fingrene sammen med meg
1baby,og 1 spire Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Ønsker deg masse ,masse lykke til håper den sitter . Sender deg en stor klem
Duo-yoghurt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Tusen tusen takk! Setter utrolig stor pris på det.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Masse lykke til! jeg krysser fingre for deg:) håper vi får høre hvordan det går!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Skal krysse fingrene for deg ja. Masse masse lykke til. Når tar du testen? Fortell hvordan det går da;-)
Duo-yoghurt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2007 Tusen takk! Kommer nok med oppdatering ja! Men innerst inne så tror jeg ikke at det er noe spire der. Men man kan jo aldri være sikker... Så lenge mensen uteblir er det jo alltid en mulighet:)
Duo-yoghurt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2007 Tusen takk! Tar testen så fort jeg får den:) sambo er på apoteket nå.. (er søndagsåpent apotek i Tr.heim)
Duo-yoghurt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2007 Ja det er spennende:) Men tør ikke håpe for mye, er redd jeg bare blir skuffet...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Skjønner at du er redd for å bli skuffet, men krysser fingrene for deg og hååååååper at du får to streker!! =)
Gjest janbaby Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Koss d går? Krysse fingran for dæ Læng t han kjæm tebake eller?
Duo-yoghurt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. desember 2007 Han er her vel om 5-10 minutter! Tar testen med en gang han har kommet hjem! Oppdaterer så fort jeg vet noe! Hadde vært så gøy å kunne blitt en av dere med baby i magen!
Duo-yoghurt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 2. desember 2007 Da var testen tatt.... Negativ...helt blendahvit:( Men men...får bare prøve igjen! Skal ta blodprøver denne mnd, andre eller tredje syklusdag, og så skal jeg til utredning på St.olavs i begynnelsen på januar! (Det stemmer ikke at jeg bare er i 4. pp, har prøvd å forandre nicket, men funker tydeligvis ikke) Tusen tusen takk for at dere alle krysset fingrene for meg! Betyr utrolig mye.... men må nok bare smøre meg med litt mer tålmodighet! Klem fra meg!
.nn. Skrevet 2. desember 2007 #18 Skrevet 2. desember 2007 Uff da. Slikt er alltid kjedelig . Bedre lykke neste gang da.
Gjest janbaby Skrevet 2. desember 2007 #19 Skrevet 2. desember 2007 Åh, d va synd.. Bedre lykke neste gang ja D bli en gang ska du sjå -Liten trøste klæm-
Duo-yoghurt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 2. desember 2007 Ja, får håpe det blår våres tur snart:) Men er enda ung, og har forsåvidt god tid synes jeg! Men vil jo gjerne at det skal feste seg en liten spire:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 2. desember 2007 #21 Skrevet 2. desember 2007 DEt var synd, bedre lykke neste gang;-)
orkide75 Skrevet 2. desember 2007 #22 Skrevet 2. desember 2007 uff så dumt da!!!! ble irritert på testen din nå jeg
mamiladi Skrevet 2. desember 2007 #23 Skrevet 2. desember 2007 Jeg krysser fingrene for neste gang :-) xxxxx Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå