Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Nå ligger lille rosa, sambo og jeg i sengen vår og Skippy er akkurat slutt på tv:-) Nå skal vi stå opp og stelle oss, så skal vi gå lang tur. Turen går idag til øya og til lunsj på en koselig kafe der:-) Gruer meg litt til alle oppoverbakkene hjem igjen, siden jeg er støl etter dansingen på fredag. Men det er supert å få tøyet ut litt da:-) Senere idag er det julegateåpning og det blir sikkert gøy for lille rosa, om ikke det høljer ned da! Ha en strålende flott søndag, den første i advent:-)
Anonym i dag Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Her bakes det på morgenkvisten, baker skoleboller, eldste har overnattingsbesøk og jr leker i senga ;-) går opp i senga med alle bamsene og sitter der og koser seg he he... ;-) blir nok en tur ut etterpå, ser ut som solen kommer, det er deilig, synd mye av snøen forsvant, det var så fint på fredag da det lavet ned masse snø... har litt snø igjen enda da ;-) Ha en fin søndag alle sammen :-))
Natteravnen* Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Tenkjer du klarte oppoverbakkane med glans! her har vi hatt en kjølig1. adventsøndag, fikk faktisk levert ny salong idag(ja, på en søndag!) så det var litt arti. Var lit større enn den eg hadde, so akkurat no virkar den KJEMPESTOR.... men det går seg vel til.... Håper din søndag var fin, kryssar fingrane for flott vintervær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå