Scorpiogi Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har bare fått tak i del 1 og 2. Noen som vet hvor mange deler det var, og hvor evt. jeg finner de andre?
Trønderbærta Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 www.pia81.piczo.com Her ligger alle delene! )
~sjiraff~ Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 En egen julevaskeliste? Holder det ikke med vanlig husvask? Klarer bare ikke å skjønne hvorfor alt skal skrubbes til jul jeg, kunne ikke fallt meg inn å bruke hele desember på husvask )
Scorpiogi Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 hehe, når man ikke vasker så ofte ellers er denne tiden eneste gyldige anledning, man får liksom kniven på strupen da ) takk for linken!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg flyr over gulvene til jul jeg, men tar vare på disse listene, for de var geniale til den dag jeg får tid til å gå gjennom feks boden (som jeg MÅÅ ta snart) eller andre rom. Masse lure tips der om rydding, organisering og sortering, men jeg tror listene er lov å bruke ellers i året også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå