Gå til innhold

snart ultralyd, men ikke særlig mage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16+2 i dag og har fått ultralyd neste uke når jeg er 17+4. Har ikke særlig mage enda, men. Rart om de kan se så mye da. Noen andre som har vært på ultralyd i uke 17-19 uten at det synes at man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 18, og ingen betydelig mage. men d har ingen ting å si. er ikke magen d kommer an på!

Skrevet

Tro meg du kommer til og se mere en nok.

Hadde heller ikke noe magen,men søren ta der la det et liten guttebaby.

Bare gled deg:=)

De fleste går på den obligatoriske Ul i uke 17-20 og det er langt ifra alle som har mage da!

Skrevet

Er det så mange førstegangs som har mage på UL, da? Trodde det max var en lite bul?

Skrevet

hei..jeg var på ultralyd på tirsdag og var da 18 uker på vei. er førstagans og har en ganske så stor mage allerede :) god og rund faktisk. klaget en daga i uke 15 at jeg nesten ikke hadde mage og poff sa det så var den der :) men de i familien min har vist en tendens til å få mage ganske fort.

Skrevet

Hehe, dette er min 3. mann, og jeg har faktisk begynt å få mage alt... i uke 17...! Dette er nytt for meg, og jeg er faktisk mer bekymra for at jeg faktisk HAR mage.... vi gravide er jammen rare! Tror det meste kan være normalt.. Har tidligere ikke hatt noen antydning før ett godt stykke etter uke 20..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...