Gå til innhold

ANG SØVNPERIODE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at fosteret er i en søvnperiode fra uke 25 til 28 eller noe. Min har vært aktiv fra jeg kjente det første sparket i uke 19 og til nå uke 26. Men de to siste dagene har hun vært mye mere rolig. Jeg har også vondt i magen. Men tror det er ligament smerter. Er vondt når jeg sitter og reiser meg opp. Og magen er øm og litt sår kjennes det ut som. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

ingen som har opplevd noe av det samme?

Skrevet

Hei!

Jeg nevnte dette sist jeg var hos lege, da hun spurte om jeg hadde kjent noe enda. Jeg svarte at ja, men hadde hørt at de "roet" seg ned fra noe-og-20ende uke da de går inn i en søvnperiode. Legen sa at dette bare er tull. De får et søvnmønster som gjør at de i perioder i døgnet er helt rolige, dessuten er der etterhvert mye mindre plass og derfor kjennes ikke lenger de små sparkene like kraftig som før. Og dersom fosteret ligger vendt mot ryggraden din, vil du også kjenne mindre av bevegelsene.

Skrevet

oki. Takk for svar. Vil gjerne høre fra andre som har opplevd det samme også:)

Skrevet

jeg har nettopp opplevd akkurat det samme.. har hatt ei uke nå som har vært helt forferdelig. fra uke 24-25. er 26 i morra. før hadde jeg kjempe harde spark HELE tiden. men den uken kjente jeg ikke ett enste ordentlig spark. når jeg ville kjenne etter liv var ikke han så villig. jeg dyttet på han, spilte høy musikk, spiste sjokolade, og jeg fikk kun tilbake ett dult at han snudde seg eller noe.

men på fredag var det pån igjen og nå kjenner jeg masse harde spark igjen og han snur seg masse. men jeg merker han har bestemte tider da han sparker mest på:) håper dette var litt beroligende. og husk DU SKAL KJENNER LIV HVERDAG, men det trengte vist ikke å være av de harde sparkene, kun at han var der å ga fra seg litt bevegelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...