Snuppa og bøllefrø Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Noen som vet om dårr skjer noe spennende i stavanger i dag? Takker for svar;)
~sjiraff~ Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Her kommer farmor snart og henter snuppa så da skal jeg lese til eksamen i morra (
Skravlemamman Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Blir julegrantenning i kveld + at jeg har en drøss med prøver jeg skal rette.....
Mille** Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Jeg skal på senvakt i dag, har ingen planer i formiddag. Skal prøve å bli bedre i min akk så stive nakke.
Danselettbatterinna Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Vi skal ha barneselskap her i dag, så skal snart begynne å forberede til det. Om det skjer noe i Stavanger vet jeg ikke :-)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 jeg og sambo tar fjøset for pappa i helga.. så var oppe kl 7 i fjøset... nå er mini`n ute med pappa`n sin og brøyter med traktor-.... stor stas.... ) så skal vi bake brune pinner...ut å ake, for her er det kommet MASSE MASSE MASSE MASSE deilig snø... og sola kommer ned langs "fjellet" nå.... spise pinnekjøtt til middag.... i fjøset igjen.. så skal vi hjem... hjem kjære hjem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå