Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Eller, det vil si, alt utenom badet og doen, som jeg tok i går. Gud, gi meg styrke.
~sjiraff~ Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Julevask 2. desember? Hvorfor kalle det juelvask da du uansett på vaske 4-5 ganger til før juleaften?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Haha, sjiraff, det samme lurte jeg på også, gitt....
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hehe... ok da, jeg mente DEN STORE julevasken. Vaske ned til jul. Altså vegger og tak og alle de tingene man ikke gjør en gang i uka liksom... =)
~sjiraff~ Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Skjønte vel egentlig det hvis jeg la godviljen til ) Jeg gjør ikke den STORE vasken en gang i året en gang jeg da... Har bodd her i 6 år og kun vasket takene i forbindelse med maling.. hehe
Mrs. Bouquet Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Hvordan vasker man vegger og tak? Har stort sett malte gipstak, og de bør vel ikke vaskes. Veggene, har vel strengt tatt ikke behov for å vaskes? Kanskje veggene på badet og noe på kjøkken, men ellers, vasker dere vegger i stue, soverom, gang, vaskerom osv?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 hihi=) den store vasken er kjip... Planen min er å ta den hver 3. måned, og være skikkelig husmor. men fytti så kjipt det er... haaaaater det virkelig! lurer på om jeg skal drite i veggene, de skal males snart uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå