Gurine og gulla Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Bh under brudekjolen? I min kjole er det korsett, og føler i grunn at den holder på plass det meste. bør jeg ha Bh på likevel? Føler liksom ikke at den gjør noe nytte....Eller gjør den det?
Libido- Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg skal ha korsett. Da er det ikke behov for bh. Prøv deg frem og se hva som er best =)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Kjenner folk som har gjort begge deler så lenge d er korsett i kjolen. ei venninne av meg hadde ikke noe under mens jeg hadde et enkelt korsett på meg i tillegg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå