Pysa Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Vi har begge bursdag i dag, så hvem vil du helst gratulere?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Gratulere med dagen. Jeg og Brit har til felles at vi begge har to gutter, og jeg barberte meg selv på hodet for å fjerne dreads i tenåra:)
~sjiraff~ Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer med dagen til Britney!! Også gratulerer SÅ MASSE med dagen til Pysa!! Ha en strålende dag ) klem
Mille** Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Har ikke så mye kontakt med britney etter at hun frika helt ut, så jeg sier gratulerer så mye med dagen til deg jeg! ;o)
£adybird Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer til dere begge vil jeg si! Hun trenger nok noen som kan støtte henne å være der for henne. Noe jeg regner med du har:) Men hvis ikke så er jeg her for deg å!
Pysa Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 Takk damer! Og grattis til Britney, da.....
Northernlights Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Trodde du ogsaa var gravid igjen, jeg ;o) Gratulerer med dagen!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 HÆ? Er britney gravid igjen? Er det mulig å rote det mer til altså..?
Gjest mphs Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har også noe til felles med Briteny Spears. Vi fikk begge vår første unge på samme dag:o) Gratulerer med dagen til deg Pysa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå