Gå til innhold

Sambo om å pakke bagen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 8 uker til termin nå. I går var jeg i dårlig form. Kunne ikke sette fingern på akkurat hva det var, men følte meg dårlig hele dagen. Hadde vondt i magen da jeg la meg og sambo sa "jeg syns du bør gjøre klar den bagen snart. På onsdag eller noe." Han syns nok det er greit å forberede seg litt ja. Og at det skulle være på onsdag jeg pakker er nok fordi vi skal ha visning på leiligheten mandag og tirsdag :o) Vi har et barn fra før, men nå virker han mer "nervøs" og usikker enn sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihihi her tror jeg sambo ville ha sagt motsatt. Hva er vitsen med å pakke før vi skal dra? jeg har pakket ferdig bagen (15 dager til termin), tror ikke han ser helt vitsen/nytten av at den er ferdigpakket gitt........

Skrevet

¨Jeg har å fått beskjed om å pakke bagen:)

Etter en tur på føden med sterke kynnere for noen uker siden, var jeg pent nødt!!

Hihi han hadde skikkelig panikk da:)

Skrevet

Jeg er enda 4 uker unna termin, men bagen har vært pakket lenge. Trenger bare å hive ned noen toalettsaker. Grunnen var sterke og smertefulle kynnere, men den står da der enda. Mannen min begynner å bli nervøs han også. Etthvert stønn belønnes med oppmerksomhet og "Hva er det? Har du vondt? Er det regelmessig?" Når han drar ut, er det forsikringer om at mobilen er på, og at jeg må ringe om det er noe. Jeg har sagt mange ganger at en fødsel tar tid, og at han fint rekker hjem om det setter i gang, men han er så redd for å gå glipp av noe. Jeg har en datter fra før, men dette er hans 1.

Skrevet

er det ikke herlig??? hehe... :)

Mannfolkan har aldri vært meir søt enn nå..heh...han min er ihvertfall helt fantastisk!!! :-)

Har nå i tre måneder spurt meg hver dag om jeg har husket folsyren...er litt distre til tider..svarer jeg nei kommer han 30 sek senere med et stort glass appelsinjuice og dagens dose til meg :-)

føler meg nesten som en liten unge..hehe..men han er jo bare helt sinnsykt sjarmerende..tihi...

Skrevet

kan være lurt å være med å pakke. Fikk ikke pakket med nummer en, men sendteliste fra sykehuset, alikevel kom ikke allt jeg skulle ha, og mye "feil" i den bagen ja. (7par sokker og ikke noe undertøy tc)

Skrevet

I stede for å pakke baggen har jeg srevet en skikkelig liste og hengt opp på kjøleskapet slik at samboer kan pakke den til meg om jeg må reise til sykehuset før termin. Jeg bor 3.5 timer unna sykehuset så her blir man send med sykebil til sykehuset og så må samboer kjøre etter så han får da først pakke baggen før han kommer.

Vist jeg går til termin så regner jeg med at jeg kommer til å pakke baggen rundt de dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...