Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 jeg er gravid! 3pp tok det. Har ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens. er kjempeglad, og litt forvirret. lykke til alle dere andre! håper mange fler får seg verdens beste julegave.. stooor klem
Truseprinsesse Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer så mye! Deilig å høre! Kos deg med den voksende magen.
LilleFrøkenL Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer så mye:)testet selv positivt igår:) kos deg med den lille spiren:)
vanillaface Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer begge to og lykke til videre og så håper jeg at vi snart sees på 1 tri Klem
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 GRATULERER!!!!! Så utrolig digg å få det til så fort. Heldiggrisen!! Lykke til!!!
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 tusen takk alle sammen, veldig koselig med alle gratulasjoner og gratulere til dere andre som har vært heldige og ønsker alle en kjempegod førjul og jul. stor klem :-)
Lillegull og spiren Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ-----GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) så utrooolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) klem
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 tusen takk, så koselig er så hærlig å vite at vi kan! men tror det ikke helt enda, håper bare spiren vil være i mangen min til august ha en knall dag og førjul, og lykke til alle andre prøvere. unner virkelig alle å oppleve denne hærlige følelsen, stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå