teodora Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Flytter til haugesund i februar og det hadde vaert kjekt a komme i kontakt med noen der. Har bodd der for noen ar siden men vennene fra den tid har flyttet. Er gift og har en gutt som blir 1 ar til varen. Noen (gjerne med barn i samme alder) som kunne tenke seg a treffes, trille turer, ga pa lekeplass, kafe e.l?
Devil in disguise Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Heisann Jeg bor i Haugesund, har en sønn på 3 år. Du er kansje ute etter å bli kjent med noen som har barn på alder med din? Iallefall - jeg er 35 år og syns det hadde vært koslig å treffe noen på lekeplassen
teodora Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Nei behöver ikke vaere akkurat samme alder, bare kjekt a bli kjent med noen ;-) Er selv 31 ar, kanskje vi kan treffes da til neste ar? Hvor i Haugesund bor du?
Devil in disguise Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hvor i Hgsd skal du bo ? Jeg bor helt nord i byen - Kvala / Bleikemyr området - høres det kjent ut? Vi liker oss veldig godt på lekeplassen i Haraldsvang. Bor i gå avstand der ifra.
teodora Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 Ja har sett pa hus i det omradet men endte opp sör i byen, Ringentunet hvis du vet hvor det er? Er du fra Haugesund? Selv er jeg fra Bergen
Devil in disguise Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Ja, vet hvor det er - det nye byggefeltet v / Karmsundsgt ? Jeg jobber rett i nærheten der. Født og oppvokst i Hgsd ja. Har du kjøpt hus på Ringentunet?
teodora Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2007 Ja vi har kjöpt hus der. Ses vel her inne igjen, flytter som sagt i februar ;-)
beri Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg er også fra Haugesund. Har en gutt på 2,5 år og ei jente som ble født i juli-07!!
teodora Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2007 Kanskje kan treffes da nar jeg vel kommer meg ned dit! Ikke sa lenge mellom vare sma, kan sikkert leke godt sammen;-) Alltid kjekt med nye venner for bade barn og voksne. Hvor i haugesund holder du til?
beri Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 DEt hadde vært koselig det..jeg bor nesten ved Oasen
teodora Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2007 Satse pa a treffes da til neste ar ;-)? Reiser bort litt av desember og hele januar sa blir sikkert ikke sa mye her inne den perioden. Gratulerer med dagen pa forskudd da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå