Gå til innhold

Noen i Haugesund her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytter til haugesund i februar og det hadde vaert kjekt a komme i kontakt med noen der. Har bodd der for noen ar siden men vennene fra den tid har flyttet. Er gift og har en gutt som blir 1 ar til varen. Noen (gjerne med barn i samme alder) som kunne tenke seg a treffes, trille turer, ga pa lekeplass, kafe e.l?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :) Jeg bor i Haugesund, har en sønn på 3 år.

Du er kansje ute etter å bli kjent med noen som har barn på alder med din?

Iallefall - jeg er 35 år og syns det hadde vært koslig å treffe noen på lekeplassen :)

Skrevet

Nei behöver ikke vaere akkurat samme alder, bare kjekt a bli kjent med noen ;-) Er selv 31 ar, kanskje vi kan treffes da til neste ar? Hvor i Haugesund bor du?

Skrevet

Hvor i Hgsd skal du bo ?

Jeg bor helt nord i byen - Kvala / Bleikemyr området - høres det kjent ut?

Vi liker oss veldig godt på lekeplassen i Haraldsvang. Bor i gå avstand der ifra.

Skrevet

Ja har sett pa hus i det omradet men endte opp sör i byen, Ringentunet hvis du vet hvor det er? Er du fra Haugesund? Selv er jeg fra Bergen

Skrevet

Ja, vet hvor det er - det nye byggefeltet v / Karmsundsgt ?

Jeg jobber rett i nærheten der. Født og oppvokst i Hgsd ja.

Har du kjøpt hus på Ringentunet?

Skrevet

Ja vi har kjöpt hus der. Ses vel her inne igjen, flytter som sagt i februar ;-)

Skrevet

Hei! Jeg er også fra Haugesund. Har en gutt på 2,5 år og ei jente som ble født i juli-07!!

Skrevet

Kanskje kan treffes da nar jeg vel kommer meg ned dit! Ikke sa lenge mellom vare sma, kan sikkert leke godt sammen;-) Alltid kjekt med nye venner for bade barn og voksne. Hvor i haugesund holder du til?

Skrevet

DEt hadde vært koselig det..jeg bor nesten ved Oasen

Skrevet

Satse pa a treffes da til neste ar ;-)? Reiser bort litt av desember og hele januar sa blir sikkert ikke sa mye her inne den perioden. Gratulerer med dagen pa forskudd da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...