Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Er i uke 39 å hadde masse vonde kynnere og smerter i korsryggen igår. Har vært litt plaget med kynnere, men har ikke før kjent noe i ryggen. Smertene tok seg opp litt på kvelden, men ikke veldig mye. Sovnet i 11 tiden, å våknet 3 igjen, lys våken. Hadde en del ganske vonde kynnere. Har det enda å de kommer ganske jevnt, men har ikke tatt tiden på de. Gikk på do for ca 20 min siden å det var garantert slimproppen som kom da. Uten tvil. Hver kynne er veldig vond, men varer ikke lengre enn 30 sek kansje. Når bør jeg ta kontakt med føden egentlig? bor for meg selv, og har ikke bil å bor ca 1 time fra sykehuset. Hva hadde dere gjort? noen råd??
TinaP Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Ring og snakk med jordmødrene på føden. Det er det de er til. Du har vel noen som kan kjøre deg?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jada kommer meg til sykehuset, må bare regne med en times tid ca. men skal ta å ringe:) takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå