Gå til innhold

Stratosen og Mathilde.. En liten oppdatering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kom den da.. Etter et par bortkastede tester, og allverdens symptomer som jeg har hatt denne måneden, så kom mensen likevel i går kveld/natt, akkurat slik som den skulle.. Ble litt lei meg, for jeg trodde virkelig at alle tegnene denne måneden var fordi jeg var gravid. Nå vet jeg ikke.. Får prøve å komme meg ned på jorda igjen og slutte og håpe og spinne drømmer. Ingen vits å ta folat i smug hver måned, bare i tilfelle noe skulle skje. Så lenge jeg ikke ble gravid når vi hadde sex omkring EL denne mnd, er det for dumt å håpe på et "uhell". Og siden samboeren min ikke vil skifte mening, er det vel dumt å håpe.. Kan det være at mitt ønske om flere barn, overskygger litt når jeg spør om spå, og gjør at det derfor ser ut som jeg kanskje er gravid? Bare lurer litt, var ei som ikke ønsket å si noe sikkert fordi hun følte at dette overskygget litt. Kanskje dere ser noe annet positivt i fremtiden for meg og min kjæreste, kanskje vi vinner i lotto eller noe ;)

Jeg: 18.11.75

Han: 04.02.75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var synd. Når en ønsker seg barn, og det er sterkt ønske så kan en få symptomer. Tankens kraft er sterk. Til og med mensen kan utsettes. Det tror jeg ihvertfall.

Jeg er helt sikker på at du har noe positivt i vente, selv om ikke vet konkret hva det er. De fleste gjennom livet opplever at noen ganger går det ned, men at det også går opp igjen.

Jeg skjønner godt du er lei deg. Men jeg ville ikke gitt opp enda. Jeg ville fortalt hvor viktig dette er. Og latt han få tid til å ombestemme seg.

Jeg sender deg en pm også.

Skrevet

Tusen takk for trøstende ord og pm. Sender deg et svar på pm en dag jeg er alene her ;)

Vennlig hilsen meg

Skrevet

Da har jeg sendt deg en pm Mathilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...