lenej :o) Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 koffer får eg ikke msn min å virke? koffer for eg ikke hjæm tiliar? koffer e nudla ikke no bra å spise? koffer sa æ ja til å såt opp me mini idag? da e d vel ikke vits for meg å legge meg?
lenej :o) Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 trur du eg legg meg når eg e heeelt wooo-hoooo???
mayaya Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 kommer an på om det er en mann i senga eller ikke?
lenej :o) Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 d e en mann i senga, å senga e sååå go å varm!! men eg stinke jo!! fyll å fanteri!! dess går d jo bare rundt å rundt.. msn min virke ikke!!!
mayaya Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Usj nei, da hadde jeg venta litt. Hiv deg over han når han våkner istedet. Men puss tenna først!!
lenej :o) Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2007 må jo sterilisere hele meg d, har jo røkt så.. kansje bare legge seg? no legg eg meg! klem! komr på imårra, stronger than ever!!!
mayaya Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Tør ikke tenke på hvordan du er i morgen da!!! Rop høyt da, så du vekker meg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå