Ronja65 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Phantomet nevnte en ev. alternativkalender så som blåfjell på DVD Jeg er enig i at den norske kalenderen ikke var så bra som de tidligere årene. (kanskje den tar seg lit opp etterhvert?) Men vi såg den svenske, som var lit mer spennende kl 18.30. På svt 1. den går også hver dag kl 09.00? Såg også på programoversikten at DR1 har jul i svingen i år. Er ikke helt sikker på om den er dubbet på dansk... Men blåfjell... er topp.. det er i hvertfall sikkert:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg synes det er litt trist jeg.........med alt stresset som en del barneprogrammer har i seg..........det viser noe med hvor verden har kommet og positivt er det ikke. Men flott med dvd`er da:-) Jeg ser fremdeles på Astrid Lindgrens julefeiringer med Emil, Madicken og Co og ELSKER DET! De store jentene er vokst opp med det og lille rosa skal få det inn naturlig hun også:-)) Liker også Jul i Blåfjell og Amalies Jul:-) Koselige serier!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Storebror her digger Barnas Supershow og følgelig slo Barnas Super jul an også. Knerten er ikke opptatt av tv i det hele tatt..... For jeg har forstått at det er stor forskjell på hva jeg synes er gøy, og hva Storebror på 5 og et halvt synes er gøy. Men jeg tror ikke Storebror har sett ferdig et barne-tv ennå. Mister fokusen vedig fort. Uansett hva det måtte være..
Maud Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Det er jo litt morsomt da, at vi voksne dømmer barne-TV nord og ned, mens barna synes det er morsomt. Her slo Barnas superjul godt an. Storebror var på audition som programleder uten å komme med, men fikk i stedet være med som publikum. I går satt vi her med lillebror som var over-entusiastisk over å se broren på TV... Ellers er jeg enig i at Blåfjell er topp. Har kjøpt Jul i svingen på DVD som presang til Storebror :-D
gammel røy Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Har ei lita snuppa på 13 mndr som ikke har brydd seg om tv, men barnas superjul stod på ved en tilfeldighet og var super-pop! Satt fasinert og urørlig og så hele episoden frem til den lille julehistorien på slutten (willys jul). Veldig pussig- det er vel stas å se på andre barn.
Karomamma Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 He he, jeg digger den julekalenderen og det gjør Karosnuppa også! Vi synger så det ljomer og hopper og danser. I dag gråt hun da avslutningsmelodien begynte... Huff, jeg burde kanskje være bekymret for fremtiden med en skikkelig TV-slave i hus, men det er jo litt søtt også, da En venninne av meg på 43 uten barn sa det klart og : De kan jo ikke bare lage Barne-TV for BARNA!! Hun er veeeeldig glad i jula og en smule nostalgisk, he he...
Julie Angelica:) Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Her i huset ser vi julebarnetv, og i tilegg har jeg "jul i skomakergata" på dvd som vi setter på en episode av hver dag, og da sitter hun helt stille den halvtimen og spiser lunsj eller kjeks:) Spesielt jon blund er skikkelig grom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå