Gå til innhold

julebordsfylla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt er min kjære en av de man ler av når man har vært på julebord. Var å henta han på byn nå i stad og han er sørpefull. Gikk med hode først inn i bilen. Spøy over hele seg opptil flere ganger...Gikk på tryne utenfor bilen på gårdsplassen og jeg måtte kle av han og få han i seng. Har satt bøtte ved siden av senga, men ser ikke ut til at han har skjønt det enda for nå er de andre gangen siden vi kom hjem at han spyr over hele doen...Uff, bare litt frustrert... så i natt ligger jeg på sofaen med hundene våre...jammen bra vi ikke har barn enda. Blir gøy å se formen hans i morgen gitt. Ja, ja sånn kan det gå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe!!!! ham har drukket noe han ikke tåler ;) hehehe. Jo, den julebord fylla, der alt flyter, ja, så blir man fort som mannen din.

Hadde blitt sint jeg da vist han ikke hadde klart å treffe doen. Men men....har nok opplevd det selv en gang....spy på sambo i senga....gjett om jeg fikk høre det ja, dagen etter, for jeg starvet selvsagt av der å da.

Det blir nok en del syting idag ja ;)

Kose deg med hunden du....

Skrevet

Hadde det vært min mann, ville han vært nødt til å overnatte en anna plass. Nå har jeg bare 4 uker til termin, men likevel. Mannen min har vært veldig forsiktig med alkohol i hele svangerskapet og må ha mange forsikringer på at det er greit med en tur ut i ny og ne. Men jeg har advart ham og sagt at er han full når noe skjer, så skjer det uten ham. Det siste jeg trenger er en beruset hjelper på sykehuset. Men min terskel på hva som betegnes som full og ikke full er noe lavere enn andres, må jo nevnes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...