Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dager til IKM, og i kveld hadde jeg noe som minnet veldig på el-slim! (ifølge pernille-sidene) Sånn blankt og elastisk...

 

Hmmm, kan dette være et symptom??? Hadde ikke dette forrige gang (endte i BO uke 8)

 

VELDIG takknemlig for svar

 

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopper på denne jeg, for har opplevd akkurat det samme. Har ikm idag, men testet negativt idag til morgen:(

Skrevet

Jeg tror jeg legger meg ned og dør litt... Tok en test for moro skyld(IKM neste lørdag), og fikk den svaaaaaakeste streken i historien!!!!!!

 

Jada, vet at det er tidlig å juble, men det bryr jeg meg ikke om :D Ble uansett gravid på 3. pp begge gangene (inkl. denne), så det er positivt for oss uansett! Nå skal jeg bare slappe av, det som skjer får skje :)

 

Til deg over: Spennende å høre at du opplever det samme som meg :) Oppdater når du tester på ny! Tror dette slimet er et positivt tegn...

 

Andre med erfaringer?

Skrevet

så spennende da :) med testen! Krysser fingrene for at dette holder for deg. så spennende!!! :)

 

Er selv bare i PP1, etter underkant av halvannet år på ppiller.mener jeg har IKM onsdag 05.12, men har ikke helt 100%kontroll på syklusen.

 

fredag ettermiddag merket jeg noe som kunne minne om EL slim, akkurat slik som du nevner. ble litt forvirret over at det kom nå...... bare denne ene gangen.. i går var det mer tykt, melkeaktig. kan dette lignende el slimet være et posetivt tegn tror du?

 

fra søndag forige uke og fram til denne helgen, har jeg fram og tilbake slitt med : ømhet nederst i magen, stikking i sidene, ubehag i korsrygg, tretthet, svak kvalme, hummørsvingninger og noe ømhet i brystene.

 

i dag kjenner jeg bare såre brystvorter..

 

spennende dette her! men vanskelig å skulle tolke kvinnekroppen ;)

 

har du barn fra før av Elmoen?

 

Skrevet

Du beskrev mine symptomer du, minus ømme pupper. Det har jeg ikke i det hele tatt. Men alt annet :)

 

Med meg var jo dette slimet et positivt tegn. Jeg merker også økt utflod med litt sterk lukt... Urinen lukter også sterkere.

 

Blir her til IKM på lørdag tenker jeg, litt tidlig med 1. trimeser-forumet :)

 

Lykke til med testing!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...