Lillhanne Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Hei! Noen som har peiling på hvor mye en ny Emmaljunga duo kombi (?) koster sånn ca og om det er mye billigere å kjøpe den i sverige? Takk for svar!
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 heisann, den heter emmaljunga smart duo kombi...koster i norge fra 5500-5999,- vi sjekka opp i hele norden,fant ut at med reise for å hente vogna (da emmaljunga ikke sender sine produkter pr.post) gikk det opp i opp,om ikke dyrere enn å kjøpe i norge
Mamma til snart 4 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 hey det er emmaljunga smart duo kombi, clasic duo kombi og edge;) smart å clasic ligger på en 5500-6300 kommer helt anpå hvor. . vi valgte edgen å den kostet 7800kr. men vi visste at vi skulle til danmarki sommer så da sendte jeg e-mail til dem der kostet den 5500-5600kr. så vist du skal på tur så ville jeg kjøpt i sverige ja;)
Lillhanne Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 Koster Edge Duo Kombi virkelig nesten 80000 kr!? Huff det var dyrt.. Var liksom den vi likte best... Noen som vet hvor den er billigst i norge da?
Sjokoladebananer Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Vi kjøpte den i Strømstad for 7200 SEK, det ble 6200 NOK. Men nå bor jo vi nærme grensa. I Fredrikstad koster samme vogna 7400 NOK. Forøvrig kan du jo ta en titt her: http://www.babykos.no/index.php Tror disse vognene koster omtrent det samme overalt, sjelden på tilbud.
Lillhanne Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 Hei! Tusen takk for svar... Det er vel bare å begynne å spare.. Satser på at svigers og foreldrene mine kan sponse oss litt... Kjempefin side babykos hadde! Takk for tips!
Axus' girlfriend Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 vi kjøpte edge combi i norge til 8000kr, fikk heldigvis sponset litt av foreldrene våre:) Men sjekket ut priser i sverige, og det ble rundt 2000kr NOK billigere, men for oss var det uansett ikke lønnsomt i forhold til at vi måtte ha kjørt 4timer hver vei osv..
Beama Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Jeg fikk ny emmaljunga edge duo på tilbud i Augst.. betalte da bare 5000 kr for den=) Så du kan jo høre med forskjellige butikker om de skal ha tilbud på den. Kanskje årets modell kommer på tilbud på januarsalget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå