Gå til innhold

noen våkne? hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger sårt ett lite lån. ganske krise her nå. noen som vet om en bank på nett el som låner ut penger ikke altfor dyrt eller alt for stengt?

eller rett og slett en plass dem er kjappe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ellos pleide ha sånne lån, men det er vel skyhøy rente på sånne lån??

Skrevet

ja jeg vet det er vanvittig dyrt med sånne lån, men MÅ virkelig ha det nå, har utsatt dette i det uendelige, men nå er det krise.

så skulle hatt ett masterkard eller noe lignende eller lån fra en eller annen nettbank......

noen andre?

Skrevet

Ville først og fremst sett om jeg fikk lån i vanlig bank.

Om du har huslån kan du kanskje ta opp litt mer lån på det, da slipper du å få den store baksmellen når lånet skal betalestilbake.

Viss du ikke har det så er det litt billigere å låne i vanlig bank enn å gå for dyre og uøkonomiske "lån på dagen" alternativer.

Ikke bruk kredittkort om du ikke vet 100% sikkert at du kan betale tilbake beløpet innen kort tid. Kredittkort lån renter seg i en rekordfart.

Skrevet

Boliglån er jo det greieste alternativet, men tar litt lenge tid pga. tinglysing av pantedokumentet. Du kan jo ta et forbrukslån i mellom tiden. Det raskeste er nok salgsfinansiering i butikk. Hvis du søker på kreditt i en butikk ordner de det på dagen og VELDIG ofte får du en mye høyere kredittgrense enn det du kjøper for. Dermed har du mulighet til å få overført penger inn på din konto før du har mottatt kredittkortet som også tar litt tid.

Skrevet

hva mener du med dette A4 husmor? at jeg handler på f.eks expert og får kjøpe kort?

går det an å kjøpe noe for 500kr feks og ta opp til 15000kr på dette kortet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...