Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Vurderer å melke mannen min for deretter bedrive selvinjisering!!! Vil ha den pokkers sæden med denne herlige prostaglandinen!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Slik er det her også!!! Ingen sex. Slik var det med nr. 1 også, venter nr. 2 i morgen håper jeg. Jeg har prøvd alt, men ingen ting skjer og min mann får helt angst hvis jeg spør om sex, så det må jeg nok glemme.Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Hvis jeg er veldig heldig så slipper jeg unna alle kjerringråd. Slimproppen gikk for fullt i morres og nå tror jeg så smått det er riene som har meldt sim ankomst. Prøver å ikke bli alt for ivrig her ettersom så mange her snakker om evigheter med maserier.. HI
Minnie Mom Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Sånn begynte min fødsel, tror nok at det er noe på gang! Lykke til! )
Afrodite´71 Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Sex? Hva er det? Har et vagt minne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå