Gå til innhold

Huff jeg har syndet i dag........

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne er gravid, eller rettere sagt var, hun i sin reneste desperasjon ville ikke dra til legen og søke om abort så siden jeg jobber i helsevesenet så kokte vi et par strikkepinner av lang type og utførte abort i sengen hennes, ble først skremt over meg selv hva jeg kunne finne på, men hun var helt med på det.

Nå svarer hun ikke på sms så jeg er så redd det har skjedd noe alvorlig med henne etter aborten, vet hun skulle ta et par paralgin forte, men man hører vel mobilen når dem ringer uansett? Jeg klarer ikke og finne ut om hun kan være kommet på sykehus, men det håper jeg ikke hun er.

Vet vi var dumme begge 2, men hva gjør man ikke i ren desperasjon???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,dette tror vi alle sammen på.

Latterlig å i det hele tatt sitte og finne opp noe sånt.

Skrevet

Dette her er bare sykt. Tror du skal ta deg en tur til legen selv, jeg.

Skrevet

Har du glemt pilla di i dag,kanskje...Og bare ta det med ro,snart kommer de koselige mennene i hvite frakker med 'krama-om-meg-själv-trøya' di og henter deg. Så havner du der du hører hjemme.Eller burde være for å dikte opp sånne syke ting.

Skrevet

Trodde metallkleshengere var et bedre redskap.

Skrevet

Helt vanlig det... før retten til sevbestemt abort kom, og i enkelte land fremdeles.

Skrevet

Utfallet er/var som oftest død da prækes.

Mene, til HI. Tror ikke et ord av det du sier. Bedre lykke neste gang;)

Skrevet

prekæs; og derfor er det ok aa sitte og dikte opp saanne ting?

Alle vet hva folk gjorde foer. Likevel beholdt de fleste barna sine.

Synes dette var et sykt innlegg fra HI, og oensker henne god bedring.

Skrevet

Er vel mulig at vi står et stykke fra hverandre i synet på selvbestemt abort. Bare nevnte det som en "sannhet" mange av tidligere generasjoner enn oss opplevde. Ellers skjønner ikke jeg heller vitsen med et slikt innlegg.

Skrevet

Ellers så er det vel ikke akkurat ført noen statistikk over hvor mange som beholdt barna sine, eller over hvor mange som døde eller ble skadet ved slike inngrep. Tror jeg.

Skrevet

Hva var poenget med det innlegge her? Skal vi bli provosert av at du dikter opp en sjølmekka abort, eller hadde du et poeng som ikke kom fram?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...