Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Mia reiste seg opp selv for første gang i dag, hun tok tak i beinet til pappa og fikk dratt opp begge føttene sine og sto der litt i vinden. Fikk henne til å gjøre det en gang til mens videokamera gikk :-) Hurra for ny milepæl :-)
Bellen^2 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer så mye til lille Mia og til hennes stolte mamma! Det så ut som hun pønsket på noe lurt på det ene bildet, og nå vet vi hva det var:)
Endelig ny spire i magen Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Så flink hun er ... ja nå går det fort fremover. Hun var jo blitt så flink til å krabbe også. Benedicte digget at det var flere krabbere som hun kunne leke med.....
Millapril Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hurra! Så moro at hun har knekt den koden også! Går veldig for nå, synes jeg. Gleder meg til å se standing baby i action! Kan tenke meg både mor og datter var stolte!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 så utrolig moro!! Gleder meg til å se henne i action! Virker som om det går utrolig fort når de først begynner å knekke et par koder ja! Og så bra at dere fikk foreviget det på film! Gratulerer så mye med stående baby!!!!
Solstråle72 Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Hurra for Mia som er så flink. Har sett videoen på FB, veldig artig.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Så flott. Må inn og se på videoen etterpå.
Tussi og Maja Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Å så moro!! Utrolig hvor fort det går!! Nå er det bare å legge alle tinga midt på bordet, og barnesikre leiligheten enda en "etg" opp ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå