Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 var den i dag?????? eller er den i morgen ? evt når? #torget#
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 vet ikke. jeg tenner ikke på juletrær.
mayaya Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Skal de tenne på grana? Jeg som gledde meg til å komme hjem og se treet på torget.
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 for seint. de fyrer visst med treet istedet dette året.
mayaya Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 *snufs* Hva skal vi gå irundt da? Kammen i rundkjøringa?
FrøkenSprøken Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Huff... Nå ler jeg faktisk så tårene triller her, og det er det ikke ofte jeg gjør. Men nå er jeg kanskje unormalt opptatt av språk også da. Spesielt orddeling... (Ler ikke av HI, men av svarene...) Noen som har adressen til den nettsiden med skrivefeil og orddeling forresten?
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 mayaya: kammen er fin! lyser gjør den også. innimello. en prins og en prinsesse: sikker er jeg ikke, men jeg TROR det er imorra. Er i hvert fall mest vanlig at det gjøres søndag har du sjekka adressa.no?
mayaya Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Da har vi en date da? Ved kammen? På nordsiden.
mayaya Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Hva skal vi legge pakkene under, da? :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå