Gå til innhold

JULETRE TENNING I TRONDHEIM


Anbefalte innlegg

Skrevet

var den i dag?????? eller er den i morgen ? evt når?

 

#torget#

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke. jeg tenner ikke på juletrær.

Skrevet

Skal de tenne på grana? Jeg som gledde meg til å komme hjem og se treet på torget.

Skrevet

for seint. de fyrer visst med treet istedet dette året.

Skrevet

*snufs*

 

Hva skal vi gå irundt da? Kammen i rundkjøringa?

Skrevet

Huff... Nå ler jeg faktisk så tårene triller her, og det er det ikke ofte jeg gjør.

Men nå er jeg kanskje unormalt opptatt av språk også da. Spesielt orddeling...

 

(Ler ikke av HI, men av svarene...)

 

Noen som har adressen til den nettsiden med skrivefeil og orddeling forresten?

Skrevet

mayaya: kammen er fin! lyser gjør den også. innimello.

 

en prins og en prinsesse: sikker er jeg ikke, men jeg TROR det er imorra. Er i hvert fall mest vanlig at det gjøres søndag :) har du sjekka adressa.no?

Skrevet

Da har vi en date da? Ved kammen? På nordsiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...