helenis + E-07 & D-09 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Kommer til å savne BIM så utrolig masse, rart, men sant Kan jo selvfølgelig være her selv om jeg har født, men det blir ikke helt på samme måte. Det er så koselig å lese om så mye som angår meg akkurat nå, og virkelig føle at man har noe stort til felles med så mange Tror nesten vi må sette i gang med nummer 2 rimelig fort, ellers vil jeg nok få store BIM abstinenser
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 slapp heeeelt av!! du blir like hekta på dinbaby.com. småtroll 0-1årforumet akkurat det samme der inne;) på bim er det ofte snakk om dårlige mager før fødsel på dib er det mange babyer med dårlige mager på bim er slimproppen det store samtaleemnet på dib er ofte slimete bæsj og snørr et tema vekt!! babyens vekt - er min baby stor? hvor stor er din? hvor mye gikk du ned etter fødsel? har du nådd startvekta? cm, km, kilo - you name it!! samme på bim- vektestimeringer, sf-mål, midjemål, startekt, vektoppgang osv osv ammemafiaen fins på begge plasser. skravlesiden er den samme! like mange mer eller mindre interresante innlegg om alt mellom himmel og jord;) også snikleser du her inne daglig;) det gjør jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå