1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 kjenner at jeg er veldig klar for å få ut denne babyn nå assså....går å kjenner etter tegn hele tiden men ser ikke ut til det er noe på gang...
Soleie m/3 gull :) Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 samme her oxo!! er så lei. har 6 dager igjen til termin, men vedder på jeg er en av de som må gå 14 dager over! første gang i mitt liv at jeg går å venter på å få vondt, hehe
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Nå har vi kommet til 2 desember.... har 25 dager til termin. Føler meg veldig fødeklar, men det kan jeg fortsatt bare drømme om et par uker til. Stille før stormen føler jeg )
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2007 hehe vente på å få vondt ja..sant det..jeg har følt at gulle kommer før men det ser ikke sånn ut.da har hun bare 12 dager på seg isåfall...hehe
"gullet" Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Går og er veldig spent ja :-) skal ha KS 17 desember, men han kan jo finne på og komme før... har vært plaget i det siste med smårier i tillegg til en del kynnere, sånn at jeg har begynt og lure... men... tror ikke han har d så travelt :-)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Er lei jeg også.. Nå er det jo "bare" 15 dager til termin, men de sier jo +/- 14 dager, så det kan ennå være nesten en måned igjen.. *sukk* håper ikke det går så langt, da kommer jeg til å gå på veggen Kjenner også etter tegn hele tiden, og ser etter slimproppen ved hvert dobesøk, men neiiiida, ingenting ennå
Soleie m/3 gull :) Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 virker jo som om det er maange som får før tiden her inne. skulle ønske jeg var så heldig!!! men uansett så kommer han i allefall innen 3 uker:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 der er det jo noe oxo da. alle som snakker om kynnere, murringer og maserier. har ikke kjent noe slikt jeg, så derfor tror jeg oxo at jeg kommer til å gå over tiden. han vil nok ikke ut han her...
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2007 ja jeg har også hatt veldig mye kynnere(hatt det hele tiden enkli) å en del nedpress di siste dagene..føles ut som hode skal komme ut av å til..hehe men hu kommmer vel når hu er klar.håper det skjer inatt..gonatt jenter..
poca og Krapylet Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 jeg er utolmodig som fy!!! gjør vondt å lese:du har 0 dager og 0 uker til din termindato....ÆSJ!!!! hater det...hehe
nissemor79 Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Har 13 dager igjen til termin,men virker som en evighet... Ser att en del har kynnere,men her i gården er det veldig lite av de... Men sånn var det med første frøkna,ingen spes.tegn før vannet gikk og da var ho ute på fem timer:) så det er lov å håpe denne gangen også att ho kommer før termin og i full fart=)
Vibe80 Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Sa noen utålmodig? Husj det er kjedelig å trø hjemme i måndesvis. 8 dager til termin.. tror det var slimproppen som gikk i dag. Jubelen var som gav utslag i et lite YESS ble kortvarig, det står jo at det kan gå alt fra timer (har gått mange) til uker før det skjer noe mer. Jaja, vi venter iallefall på noe godt:)
AnneSynnøve Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 7 dager igjen.... Jeg er helt overbevist om at gutten i magen er rimelig dritt lei av dårlig plass. Kan ikke fatte at han bare kan se og å gjøre noe med det?! Mor sliter:) God natt godt folk!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Har termin i morgen, og det er ikke tegn til at noe skal skje engang. Vet ikke engang om jeg er moden, da verken lege el jordmor har tatt GU på meg (skal til lege i morgen og skal be om en undersøkelse). Har heller ikke merket at slimproppen har gått eller at det har kommet noe blod. ER FRYKTELIG UTÅLMODIG. Gikk bare 1 dag over UL termin med min 1.datter (10 år siden). Håper ikke jeg må gå 2 uker over, kjipt mtp adventstiden. Har gledet meg så lenge til å kose meg hjemme med babyen i hele jula.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #16 Skrevet 2. desember 2007 Her er det 15 dager igjen og ingen tegn på at noe skjer........begynner å bli en smule utålmodig ja........ Jeg ble spådd en nyfødt datter til julen 2007,så det kan jo hende det skjer før jul,bare at jeg venter gutt da..........
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Jeg er leeeeiiiiiiiiii!!!!!!!!! hehe
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #18 Skrevet 2. desember 2007 JAAA! Vil veldig gjerne bli ferdig med graviditeten nå! Men er jeg klar med alt tøyet og utstyret til babyen, for ikke å snakke om juleforberedelsene?? Neeeiii... Kanskje bare bra at det fortsatt kan ta noen dager....
Niem og Patrick Skrevet 2. desember 2007 #19 Skrevet 2. desember 2007 20 dager igjen.. synes godt den kan komme nå.. hehe.. er nesten helt klar til jul, skal bake litt i morgen, sååå er jeg klar
Soleie m/3 gull :) Skrevet 2. desember 2007 #20 Skrevet 2. desember 2007 vb87: skjedde det noe i natt eller???
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 2. desember 2007 hei soleie...det skjedde ikke no vettu..bortsett fra at jeg ikke fikk sove før halv 3 tia å våkna opp til mareritt idag t mårran...dritt natt...noe nytt hos dere andre..?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 2. desember 2007 #22 Skrevet 2. desember 2007 kjenner til det med ikke å få sove ja. vib80 er vist reist på klinikken. hun sniker i køen hun, hehe. jeg sa til sambo i dag at jeg nok sikkert må gå 14 dager over og at jeg vedder på jeg må bli satt i gang. typisk min flaks:) hehe
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 2. desember 2007 ja..jeg så at hu sneik..nesten samme nick som meg å..hehe men fint for hu.. jeg har enkli alltid vært heldig med ALT...aldri sjuk..fin famile,kjempe skjønn samboer smertefritt svangerskap å alt så derfor føler jeg at noe snart går mot meg..å det er sikkert at jeg må gå 14 dager over eller no...uff nei må ikke ta sorgene på forskudd. men jeg lurer på om di tar hensyn til at det er jul iforhold til igangsetting jeg..hm..?! di gjør vel ikke det..men julaften er bare min 11 dag på overtid så jeg håper liksom på at di kunne satt meg igang litt før pga. jul..hehe men det er vel ønsketenkning..men snuppa mi SKAL UT før det uansett så det er sagt!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå