♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Da kommer jeg inn hit- deilig å kunne være i siste trimester. Under 3 måneder igjen, og det kjenner jeg på kroppen. Men formen er passe bra, og prøver å være positiv- synes det er kjekt å være gravid og kjenne bevegelser og spark daglig. Følger med alle andre jenter som venter i februar inn hit... ENDELIG!! Nå er innkjøpene rimelig sikret også- har brukt ca 10 000,- men får igjen 6000,- av mine foreldre til vognen. Det som gjenstår nå er småting som kan tas den siste tiden..
3troll blir til 4troll Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 velkommen i gjengen , er fersk nok her selv.. termin 17 feb Når har du i feb ? Har 77 dager igjen i dag ... føler for å bli ferdig nå..
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Velkommen hit =) Håper du finner deg til rette etterhvert (vet at mange synes det bir mye fødselssnakk med en gang de kommer inn, men tiden går FARLIG fort, og plutselig er du der selv)
Dolly Duck Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Tror jammen jeg følger deg inn hit nå jeg, Miss Fat! Har termin samme dag som deg, 26. februar! Vi venter ei lita tulle her. Kanskje vi ser mer til hverandre, det er kjekt at noen har samme dag som en selv! Masse lykke til videre! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå