Gå til innhold

Trøtt, sliten å lei:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 17mnd, den siste uka har han skreke mangen timer om kvelden/natta. Tatt han opp igjen, fått litt drikke/mat, men så bare begynner han å tulle. Legger han igjen og det er stilt ei stund så er det på`n igjen.

Er gravid i uke 34, så formen er ikke på topp å sover lite for tia. Har en samboer som bare er heime annakvar uke pga jobb.

Noen som har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriker han fordi han har vondt, er sulten, eller får han bare ikke til å sove?

Skrevet

Aner ikke. Når eg går inn til han begynner han å "prate" som alt er bra. Men kan jo ikke sitte med han hele natta, får jo aldri gjort noe i huset da.

Skrevet

Da har han vel mest sannsynlig ikke vondt. Kanskje ikke sulten heller, siden du har prøvd å gi han mat og drikke uten særlig resultat...?

Sover han fremdeles mye på dagen? Kanskje det er på tide å kutte litt ned på dagsovingen?

Min mellomste var mye våken på natta en periode, men han var litt nærmere 2 år. Det hjalp noe å kutte litt ned på dagsoving, da var han ikke fullt så mye våken på natta.

Skrevet

Du går inn stryker han på kinnet...uten å si et ord til han. Dette må kanskje gjøres utrolig mange ganger, men da får han på en måte ingen "belønning" i å bli tatt opp, matet osv. Til slutt vil han skjønne at her er det ingenting å hente, så jeg kan likegodt sove. He he...kanskje litt for godt til å være sant, men verdt et forsøk ihverfall. Her funker det bra ihverfall!

Skrevet

Han sover bare ca en time på dagen

Skrevet

Ok, da er det kanskje ikke noe å hente der :-/

Min sov tilslutt bare en halv time på dagen, men han var som sagt noen mnd eldre.

Forøvrig så ordnet ikke nattesøvnen seg helt før en stund etter han helt hadde sluttet å sove på dagen... Da han var 2 år og noen mnd.

Nå sover han som en stein, hele natten :-)

Skrevet

Har gjort det en god del ganger, men når han hører eg kommer blir han i kjempe humør. Prøver å legge han ned igjen og ta på dyna, men han bare vrir seg og kommer seg opp igjen.

Skrevet

Vi har ikke hatt noe problemer før no. Men no er det snar to uker sia han har sett pappaen sin, han roper på han om dagane. Så håper bare at det roer seg litt på tirsdag når han kommer heim igjen. Men kan d ha noke å sei at han savna pappaen? På en måte litt rart, han e jo vandt med at han e masse vekke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...