Patetica fåkksi Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Naa har de faen meg drept igjen. Jaaaaa, vi har vaapenhvile vi ser dere! Det betyr at vi fortsetter aa drepe, og staar frem paa TV dagen etter med maske og sier at vi fortsatt har vaapenhvile. Drap er ikke brudd paa vaapenhvilen. ...regner forövrig med at det blir faa eller ingen svar paa dette, da det egentlig engaserer et faatall av mennesker utenfor Spania.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Bortsett fra at du antakelig tar avstand fra metodene, hva er din innstilling til hele separatistsaken?
Gjest ->>- Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 ETA er jo bare avlegs og teite. Finnes vel fire baskere ellerno' som støtter dem, sånn utenom bombegjengen.
Patetica fåkksi Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 Beklager, ble oppslukt av TV. ETA har masse stötte, bl.a ökonomisk, og de beviste for rundt 4 aar siden at de da var större enn paa lenge siden de klarte aa plassere bomber i de fleste store byene i Spania, samtidig som at de gjorde det klart at de ikke er Zapateros venner. Dog etter masse arbeid fra politiets side i det siste har de krympa, noe de har staatt frem og sagt og. Det spiller vel egentlig ingen rolle for Spania, og hvertfall ikke for meg personlig, om País Vasco er uavhengig. Problemet for Spania som land er at dagen de faar sin selvstendighet kommer Cataluña til aa kreve det samme med en gang. Etter dem regner jeg med at det blir Andalucía (der jeg selv bor). Spania kan ikke la dette skje, det er derfor man verken kommer fremover eller sidelengs. Herregud det blei jo DET rabalderet da to marokkanere klappet til kai med en liten jolle og Marokkansk flagg for ca 5 aar siden, paa Isla Perejíl, en öy saa stor som en halv tennisbane utenfor Marokko, som hörer til Spania, de sendte halve militaeret, innkludert baater, fighter helikoptre osv osv. Jeg gir beng i om Spania innkluderer diverse omraader eller ikke, men jeg kan ikke IKKE bry meg om en terroristgruppe som hvert eneste aar plasserer en bombe paa flyplassen her i Málaga, for ca fire og et halvt aar siden, 20 juni tror jeg det var, smalt det en bombe i Fuengirola, en halv km. unna der jeg var paa jobb. Hva har det med min mening om dem aa gjöre, og hva de staar for? Pent lite, men jeg klarer ikke ha respekt for en gruppe som syns det er helt ok aa drepe folk, muligens sneversynt fra min side men hadde det vaert opp til meg hadde de törka inn til stöv hele jaevla gjengen. Og helvetes regjeringa ogsaa, som i tillegg til alt annet har sympati for dem, som han derre gjöken som satt inne fordi han har drept en haug med mennesker i ETA's navn, han bestemte seg for aa sultestreike fordi han fikk ikke vilja si; aa kunne sone dommen hjemme, saa hva gjör regjeringa? Jo staaakar vi kan jo ikke la mannen stryke med av fri vilje, saa la ham komme hjem, og rett etter at mannen fikk vilja si saa setter de faen meg ut noen bomber paa den nye terminalen i Madrid og dreper to mennesker, midt i vaapenhvila. Og paastaar at det fortsatt er vaapenhvile. Svarte jeg paa spörsmaalet ditt? Nei jeg tror ikke det, hjernen min klarer ikke-
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Synes du svarte fyllestgjørende, jeg, men så har jeg også en hjerne i rapid erosjon på denne tida av døgnet - men må jobbe litt til likevel...
Patetica fåkksi Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 MEN! Jeg ligger paa en flott tjuendeplass paa julespillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå