Heldig mamma Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Er så uvirkelig for meg at jeg skal dra..... Hva må jeg huske?? Og hva skal vi gjøre der i fire dager?
krabbetrollet Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Billett, pass, penger :-) Hvis du ikke har planlagt noe før nå, får du heller ta det på sparket ;-) God tur, London er gøy!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 -Viktig viktig: -Pass -Lommebok -Kontanter -Visakort -flybillettene -ekstra par med sko -Klær og undertøy til 4 dager pluss et par skift ekstra -Tannkrem og tannbørste -kart/bok over london -sminke, hårbørste, hårprodukter, deo, parfyme -Mobil og mobillader -reiseforsikringsbevis -Bind og tamponger (kjekt å ha med) -prevensjon (viiiiktig!) De 5 øverste er viktigst. resten kan kjøpes.
Heldig mamma Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 Taaaaaaaaakk! Og til deg over, hvordan vet du at jeg skal være borte fire dager?? hihi
Yrha Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Ta London Eye!!! (hvis ikke du har høydeskrekk da...)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 jeg er synsk! neida... du skrev i hovedinnlegget: hva skal vi gjøre der i fire dager?
Heldig mamma Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2007 Obs! hehe, ja, reisenerver, kan skylde på det eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå